Det finns ju faktiskt en funktion här på ciklid.org som heter mina arter. Det är ju bara att kolla och lägga upp där. Dock finns ingen funktion om det finns yngel eller inte. Men det finns en köp och sälj avdelning.
Tropheus Sverige
Kollaps
X
-
-
nä fiskförmedlingen var ju säkert bra för de som ville använda den, jag kikade i den nån gång då och då men hittade aldrig nåt av intresse för mig där, tyckte den var ganska dåligt uppdaterad oxå fanns väl ett fåtal som uppdaterade regelbundet.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
man kan ju skriva ganska mycket information i sin profil oxå......Mvh
Peter
-
ok det är gratisplats ni söker, då fattar jag.....men annars så finns sökfunktion för vilka arter man söker oxå här, men som sagt för medlemmar då, sen måste ju folk uppdatera sina profiler där med...
nä fiskförmedlingen var ju säkert bra för de som ville använda den, jag kikade i den nån gång då och då men hittade aldrig nåt av intresse för mig där, tyckte den var ganska dåligt uppdaterad oxå fanns väl ett fåtal som uppdaterade regelbundet.Senast redigerad av rent vatten; 22 August 2009, 16:21.Kommentar
-
Kan du precisera vad för skit här i världen som facebook är skyldig till?Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
kompisen råkade ut för inbrott då han aviserade via facebook att han skulle på fest annorstädes, samma fest besöktes av ett gäng människor varav 3 hade inbrott och en blev våldtagen, dock ingen garanti för att detta hade med facebook att göra men man undrar ju......portkoder lämnas ju ut via facebook för fester tex, som sen nyttjas av tjuvar......
har hört ännu värre saker men det skiter vi i, vill du vara på facebook så får du, men jag skiter i det......Mvh
Peter
-
jag anser att folket på fiskförmedlingen uppgraderade sina arter oftare än vad man gör här plus att de som ville sälja visade fina bilder på sina avelsdjur.Sedan fanns funktionen där man kunde lämna ett omdöme.Kommentar
-
tex. att du lämnar ut dig helt i allas värld... massa ohederliga människor skummar facebook för att se vem som är var just nu för att kunna göra ohederliga saker där du inte är......exempel bara....
kompisen råkade ut för inbrott då han aviserade via facebook att han skulle på fest annorstädes, samma fest besöktes av ett gäng människor varav 3 hade inbrott och en blev våldtagen, dock ingen garanti för att detta hade med facebook att göra men man undrar ju......portkoder lämnas ju ut via facebook för fester tex, som sen nyttjas av tjuvar......
har hört ännu värre saker men det skiter vi i, vill du vara på facebook så får du, men jag skiter i det......Senast redigerad av rent vatten; 23 August 2009, 01:06.Kommentar
-
kompisen är inte ensam om att råkat ut för detta, men det är allmänt känt att brottslingar spanar via facebook så var försiktig, detta är inte det enda som håller mig därifrån men en del av det.....Mvh
Peter
-
Jag använder facebook för att kommunicera med mina vänner både fiskvänner och andra. men jag ska vara försiktig att tala om när jag ska på fest, så inte tjuven komer.Kommentar
-
Om
tex. att du lämnar ut dig helt i allas värld... massa ohederliga människor skummar facebook för att se vem som är var just nu för att kunna göra ohederliga saker där du inte är......exempel bara....
har hört ännu värre saker men det skiter vi i, vill du vara på facebook så får du, men jag skiter i det......
När det gäller att det är gratis så är väl det en fördel. För annars måste ju antingen den som driver det hela betala eller börja be medlemmarna om pengar, det gör ju det hela krångligare.
Jag hoppas som sagt att just fiskförmedlingen kan uppstå här på ncs. det vore kanon!Kommentar
Kommentar