En liten film
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen. -
-
Tack Stefan!
Nu under sommaren har jag sänkt vattennivån lite, och tar även bort täckglasen om det blir för varmt i huset.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
kan bara hålla med!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En fråga till er mer kunniga,
Jag har 12 st yellow moshi ca 5-8 cm, Jag vill köpa fler och har hittat 16 st som är mellan 8-12 cm. kan man sätta ihop dessa utan att få problem med bukvattensot eller liknande problem?Kommentar
-
Vad jag hört ska det inte vara de problemen med petrisar, däremot kanske dom slår ihjäl varandra.
Byt mycket vatten släng i de nya och låt lyset vara släckt över natten, så skulle jag göra i alla fall.
Men jag är ingen expert kanske kommer det bättre svar från dom som vet.Kommentar
-
Verkligen fantastiskt vackra firrarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag har ju rätt mycket fisk i mitt 960-liters det funkar bra.
Du skriver att du har 12 st och vill köpa 16 till, är de från samma fångstplats?
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar