Tack killar jo jag är själv nöjd med den
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Hämta en grupp på 12st famula idag, ska bli kul o testa petrochromis.Tropheus Ikola F1
Tropheus Moliro
Tropheus KasakalaweKommentar
-
Yeah, kiss the rock!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Ett 450Liters, Hade vart trevligt att införskaffa ett 2meterskar o då testa några av dem större arterna, hur står sig famula mot dem lite större?Tropheus Ikola F1
Tropheus Moliro
-
Mina famulor hade inga problem att tjuvnypas med tex polyodon. Dom vann ju inga fajter med blev absolut inte undantrycktaKommentar
-
Beror på vilken annan art du väljer men testa sen är alla idivider olika med lycka till PaltenPetrochromis biten!Kommentar
-
Okej, det låter bra.
Vad har du för blandningar i karen Chas?Tropheus Ikola F1
Tropheus Moliro
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Nää, jag kör fisk-på-tröja-varianten då gör det inte så mycket om jag blir malawinörd om ngt år. Trycker bara en ny tröja, och så slipper jag plågas när de ska måla dit den på mig. Hade jag redan börjat måla mig skulle jag inte tvekat, då skulle jag låtit göra en moshi på vaden.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Nää, jag kör fisk-på-tröja-varianten då gör det inte så mycket om jag blir malawinörd om ngt år. Trycker bara en ny tröja, och så slipper jag plågas när de ska måla dit den på mig. Hade jag redan börjat måla mig skulle jag inte tvekat, då skulle jag låtit göra en moshi på vaden.
Ja jag är ju fullklottrad så ja får se om jag kan pressa in nåt mer skoj på ledig hudbitPetrochromis biten!Kommentar
-
Här är lite fler pettrisar fotade has ASI och Expert zoo.
.........Vill haSenast redigerad av tege; 02 July 2012, 06:22.Kommentar
-
Coola grymmisar, vilka arter är det? Några vi saknar bilder på i artregistret?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
Kommentar