Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Hm de blir stressade nu oxå av en Golden kalambokille som jagar allt just nu, men jag har en ventralis som blev väldigt färgglad ikväll och skrämde bort kalambon från hans lekhörna. De får nog gå kvar en stund till, men när jag bytte vatten under fotbollen så jagades det hela tiden. Tror att de får vänta några cm till innan de ska få hälsa på moshin och de andra. Tack för tipset
/JockeMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Moshi yngel
Petrochromis sp moshi 14 dagar efter det att honan tagit upp de små äggen. Tog ut dom på dag 14.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Alla 10 låter hälsa att rör inte vår sten, för då smäller det i gälarna.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Helt klart ett misstag men ville ju ha ett artkar med giants därför blev det så men glad dom kom till ett bra hem och dom trivs och den nya ägaren är ju en bra kille så allt har ju blivit till det bästaPetrochromis biten!Kommentar
-
Kul att höra Jocke och somsagt det märks ju att dom trivs och träffade jösse och han var glad för sina så nu är snart framtiden tryggad för denna stamPetrochromis biten!Kommentar
-
Det måste vara åldern, även Rene har sagt att:
Hej jocke .godt du har fået rettet fangsstedet ,for de er nemlig knaldgule dem du har. magnus hentede dem hos mig i tidernes morgen :-)
Det förklarar kanske varför det var så lätt för mig att plocka ut de odlade från Ikola och sälja dom vidareMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag gissar på sp KazumbeMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
Kommentar