Japp, polyodon och macrosarna, det var bara 4 av varje. Tycker att det räcker med 3 olika, en gul, en blå med röda fenor och en med alla färger Tror att det är flingornas förtjänst att de börjar skaka och ha sig, eller så blev de glada när de försvann 8 stora. Ska ju ha ca 30 petrisar i stora så småningom 9+21+14 är ju inte 30 så jag ska väl sälja av några.
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Tack! Stefan, Deelay och jhes. Jag har ju alltid gillat att blanda fisk (även om det skiter sig ibland) och kommer att fortsätta med det så länge det funkar. Det var ett lyft att bli av med troffarna från tanken. Nu simmar det små prinsessyngel överallt (gillas av tretocephalusen) de är två sorter som inte vänsterprasslar. Pulcher tembwe (olivaceus) och pulcher Fulwe rocks. Var just och hämtade lite VF Eretmodus cyanostictus 2+3 för att fylla på min sällskapstank. Hmm får se hur de funkar, förmodligen bra.
Jag är ute efter någon hästnos men har svårt att hitta fina exemplar. Kul med att du har hittat några. Ser framemot lite bilder.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Var macrosarna för tuffa Jocke? Erkänn :-P
Japp, polyodon och macrosarna, det var bara 4 av varje. Tycker att det räcker med 3 olika, en gul, en blå med röda fenor och en med alla färger Tror att det är flingornas förtjänst att de börjar skaka och ha sig, eller så blev de glada när de försvann 8 stora. Ska ju ha ca 30 petrisar i stora så småningom 9+21+14 är ju inte 30 så jag ska väl sälja av några.Kommentar
-
Nää, men de var inte lika snygga som kazumbe, så de avyttrades tilsammans med polyodon. Jag tycker att fyra stycken är för lite, vill helst ha minst 6 (2+4).
Jag gillar de jag har nu, kanske kommer att köpa redz oxå. Om jag gör det så får de gå i ett annat kar.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Coola firrar MagnusMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Aquarium Stockholm kan säkert ta hem, tror att ASI har ett gäng cyanosticus (3 olika).Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Tack alla.
David det är en oreochromis ni har den i artregistret
Nu ska man bara hitta nåt annat att fylla ut karet medPetrochromis biten!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar