Petrochromis red rainbow
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
-
-
Grymt snygg!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Petrochromis Polyodon Chinga
Simmar just nu hemma hos fotografen Stefan "Stiffe" Sjöberg i Malmö. Passar på att tacka Carsten för alla fina fiskar som snart ska flytta upp till Södertälje :-)
foto: Stefan SjöbergMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
450 L med Tropheus Ilangi F1Kommentar
-
Det säger/skriver du bara för att du bara har yngelakvarium Jag får ju lika många fiskar som du. Petrochromis polyodon Chinga, Petrochromis sp kasumbe orange och Petrochromis machrognatus Mtoto.
De är fortfarande yngel, så mer färg kommer så småningom
foton: Stefan SjöbergSenast redigerad av maltandis; 23 September 2011, 05:49.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Fina fiskar!
Dom ser lovande ut Jocke, lycka till och ska bli kul och se när dom kommer till ditt stora kar och blommar ut.
Nyfiken och se hur grön mtoton blir som vuxen.
Men kul att dina moshi fått massa kompisar.
Skulle du ha alla eller hur många ska du ha?Petrochromis biten!Kommentar
-
[QUOTE=maltandis;850992]Det säger/skriver du bara för att du bara har yngelakvarium Jag får ju lika många fiskar som du. Petrochromis polyodon Chinga, Petrochromis sp kasumbe orange och Petrochromis machrognatus Mtoto.
De är fortfarande yngel, så mer färg kommer så småningom
Ha ha Show off450 L med Tropheus Ilangi F1Kommentar
-
Jocke>Ham Stiffe har fået taget nogen fine billeder af dine fisk Det bliver et fint mix i karret med MoshierneDansk Tanganyika Forum:
http://www.tago.dk/forum/
Lake Tanganyika på Facebook:
http://www.facebook.com/group.php?gi...id=23780238087
Video fra Tanganyika-søen
http://www.youtube.com/profile?user=THORLEIFDK
Kommentar
-
Idag när jag kom hem för att kolla så att alla inte var ihjälslagna (man har ju smygläst denna tråden ett tag och läst hur galna Petrosar verkar vara) möttes jag istället av denna synenmvh StefanKommentar
-
Jag får se när de kommer hem, köpte ju ett gäng (14 st 5cm) Petrochromis texas red Ubwari igår oxå. Hade tänkt att bara ha petrisar i 960 liters, och troffar i de andra.
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Tyvärr så lekte dom såklart längst in i karet så fotona är lite suddiga.
Dom tar nu både Hikari och svensk räkmix
Måste oxå nämna att dom var i mycket bra kondition redan när jag fick dom, i onsdags av Carsten, så den "lille dansken" har gjort ett mycket bra jobbmvh StefanKommentar
Kommentar