Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Hehe, jo men också inredningen som är väldigt proportionerlig.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tyvärr så skedde det en olycka med strömmen och åska, så jag förlorade många av mina giants 16 st dog. Så får se hur jag gör om det blir en fortsättning eller inte. Just nu känns allt mycket tråkigt......Petrochromis biten!Kommentar
-
Moshina har du dom kvar?CAKommentar
-
Jäklar vad tråkigt!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Oj! Läste detta nu Magnus. Vad ledsamt och tragiskt när du byggt upp så mycket runt Petrochromis nu...
Hoppas du får tillbaka lite glöd trots detta tunga avbräck för du har varit en fin inspirationskälla till hobbyn med dina Malawisar först och nu Petrochromisar.
Jag lider verkligen med dig...och önskar dig lycka till med de du har kvar.Kommentar
-
Finns ingen chans att få ut ngt på försäkring? Utöver att de är vackra är det ju dyrbara pjäser.Kommentar
-
Tack alla.
Tyvärr får inget på försäkringen. Just nu har jag 8 giants kvar 3+5 och moshina som går i ett annat kar men moshina är till salu. Ska bara satsa på giants nu. Ger ej upp även om detta gjorde en lite villrådig men jag har sen igår dragit om sladdar och andra proppskåp så nu är jag lite bättre rustad.
Ger mig ej än..Petrochromis biten!Kommentar
-
Kan man skaffa någon form av husdjursförsäkring som skulle täcka detta?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
!
Dessa fungerar prima!
Beklagar. Ta en pause och sedan ladda med en kopp kaffe.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Det är en billig försäkring om man har fisk för tio tusentals kronor, blir en i månads slutet
MVH / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
Kommentar