Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa -
Så då är dom nya inkoppade och pigga. Blev 3+2 varav ett stort par hanen 28 cm honan 26 cmPetrochromis biten!Kommentar
-
Bamsingar med andra ord. Hur ser de ut?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
Häftiga bilder, tänderna ser verkligen ut att kunna skrapa loss och mala ned alger och annat.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Pratade med en Dansk som dykt i sjön man ser kala fläckar på stenarna där den blå giganten tagit en tugga. Det har varit skoj och följa Magnus projekt det är en imponerande
syn och se gruppen i verkligheten en hane på nästan 30 cm som uppvaktar honorna är
något av det häftigaste jag sett bland ciklider.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det verkar gå dom 8 små äter och kommer fram i grupp vid matning. Dom största är redan blåskimrande i ansiktetPetrochromis biten!Kommentar
-
Härligt, inga aggressioner från de större då?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Nu är dom sammanlagt 24 så med tiden att dom små växer till sig så är det en bra grupp. Det enda jag skulle vilja ha tills dess skulle vara några vuxna honor.Petrochromis biten!Kommentar
-
Oj va liten bilden blev!!
Är ivartfall mitt 720liter med P.Trewavasae + apelsinciklider
[ATTACH]31052[/ATTACH]Kommentar
-
Mäktigt akvarium jhes! Ser större ut än ett 720!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar