Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Appropå det har du blivit biten någon gång? De ser ju inte ut att kunna åstadkomma detta. Det var inte så att firren redan var död och köttet lite upplöst?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Den har ett kraftigt gap är lite som en rasp när man stoppar in fingrarna kan mycket
väl tänka mig att den kan bita loss köttbitar från motståndare.Kommentar
-
Kände på tänderna på den döda fisken i fråga och tänderna är betydligt vassare än vad jag trodde att dom var. Och när man har sett den största av Magnus giant hanar live så förstår man att den har gjort det bitmärket.Kommentar
-
Huga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Kommentar
-
Brutala, efter bilden på betten ryggar jag först tillbaka när jag ser dem
Sedan lockas man tillbaka av skönheten. mäktig kombination!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Igår flyttade jag alla moshina till 720 karet får se om dom trivs där 9+7
Trewavasen ska till danmark på fredag så moshina får karet själv plus 2 st moshi yngel på ca 3-4 cm
Så nu blir detta karet enbart blått. För på fredag kommer fler blå!Petrochromis biten!Kommentar
-
Hur många "Blå" tillkommer? och hur många har du?CAKommentar
-
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa