If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1820 liters petrokar med Rockzolid riverstone moduler
Nu börjar det likna något Magnus. Gillar denna inredning när bakrutan är fri från bråte - samt när stenen ligger strött över botten. Fisken gillar den mörkaste delen av akvariet? Eller är dom precis i släppta? Grymt om du kör någon diod pa kvällen sa du får solkatter på stenen innan dom Zzz. Ska bli kul o se hur algerna lägger sista finishen i detta akvarium. Kör du nagon wave maker i detta akvarium?
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.
Nu börjar det likna något Magnus. Gillar denna inredning när bakrutan är fri från bråte - samt när stenen ligger strött över botten. Fisken gillar den mörkaste delen av akvariet? Eller är dom precis i släppta? Grymt om du kör någon diod pa kvällen sa du får solkatter på stenen innan dom Zzz. Ska bli kul o se hur algerna lägger sista finishen i detta akvarium. Kör du nagon wave maker i detta akvarium?
Tackar har 2 st koralia 4 mot vattenytan plus 3st yttrtfilter. 2 st fluval fx-5 och 1 st eheim 2080
Alltså i samma material som deras bakgrunder är i. Jaa och dom flyter ju inte heller.
Ingen aning om de flyter eller inte. Jag har inte testat någon. Jag kan däremot tänka mig att det är en materialkomposition som är en väl bevarad hemlighet...
jag menade var att dom är i glasfiber och flyter inte- Bara att punkta fast dem med silicon. Men ska man ha filtermassa bakom bör man nog silicona fast den som vanligt.
Kommentar