Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
-
-
-
Kommentar
-
jag vart tvungen å bygga lite hålor så redzen kan komma undan från den aggresiva hanen som vill leka hela tiden
blev fult som stryk men vad gör man inte för å få lek
när hanen lekt av 2-3 honor får redzen gå tillbaka till stora burken igen förutom honorna som har yngel
tror jag bör slänga i 2 red bulu till i morgon samt 7 st mindre så det blir lungnare
nu ångrar jag att jag sålde dom 4 största red buluna till den galena dansken som degade 30 lax
för nu har jag på gränsen till katastrof för att hålla dom i ett mindre akvarium men nästa lek ska jag spara 40 st för och säkra en större grupp
ett faktum är att dom nu fick ett normalt betende efter bygget med hålorna nu står inte 13 st i klunga å trycker i ena hörnetSenast redigerad av pettapetrochromis2; 01 March 2011, 01:31.Kommentar
-
-
bra jobbat å snygga som attanTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromislol folk använder mina bilder och filmer lite hur som helst men faktiskt tycker jag att det är helt ok
fattar inte varför att folk ska leka poliser om en sådan sak
tycker det var mera intressant hur han skriver om mig
http://www.riftlakecichlids.com/t812-petrochromisCAKommentar
-
timrå sverige, det borde , "eller måste" vara någon som hänger på detta forum oxå annars vore det ju jävligt konstigt!!! ;D
kan det vara Håkan Eriksson ;D
MVH / PontusSenast redigerad av pontus; 03 March 2011, 00:22.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
-
Kommentar
-
Fick även jag uppleva den aggresiva sidan hos pettrisarna idag
En texas red fin ubwari fick ordentligt med stryck så nu går han i sjukstuganTropheusKommentar
-
Senast redigerad av cichlids4fun; 05 March 2011, 11:31.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar