Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok det var ju tråkigt att du fick skit med akvariet men det e klart har du ett nystartat akvarium med så mycket fiskar in direkt det är ju katastrofalt !!
du var för het på gröten helt enkelt
men va fan man lär sig så länge man lever
kul att det går bra nu i alla fall kör hårt !
hur går det för anton har han lagt ner helt eller ?
mvh pettaKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisvad jag vet har han famula å macrognathus kanske något meraTropheusKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisvad jag vet har han famula å macrognathus kanske något meraKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok hur många longola ?
hur många moshi ?
kan du inte skicka en ny video det e dax
ditt kvarium var verkligen snyggt
ps du vet att akvarieleasing har longola till salu 1+1
samt texas flame yellow moshi å en ny variant på famula som e ruggit sällsynt
iof har jag paxat resten på texas falme och moshi men famula å longola finns
kanske iof msb vill komplitera med sin grupp på longola
mvh petta
longola 2+1
famula 15+15
macrognathus 1+1
Halembo 1+1
Kan fixa en video men det kommer om en vecka när jag har fått lite mera petrisar väntar på red rainbow kipili 10 st vf stora.Tänkte jag skulle ta en sväng förbi akvarieleasing på tisdag och kolla.vill komplitera longola gruppen.Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok tar du dom från badat `?
i så fall får du gärna ta med dig mina ´10 st ikola + 2+2 på rainbow
iof kanske inte fiskarna hinner komma till tisdagKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjo jag har diagnosen adhd hahaahahahahah
å tro mig flera av dom som åkt lång väg för att köpa petrochromis från mig har varit stora killar har typ sätt ut som dom kom direkt från fängelset
sådan fisk sådan fisk hållare hahaahahahTropheusKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok tar du dom från badat `?
i så fall får du gärna ta med dig mina ´10 st ikola + 2+2 på rainbow
iof kanske inte fiskarna hinner komma till tisdag
Och vad gäller longolan så tänkte jag hämta dom 2 från leasing på måndagTropheusKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromismen hur får du dina petrisar från badat för det vorre ju grymt om vi på något sätt kunde ordna till något om du ändå åker igenom stockholm när du hämtar upp dina rinbows tex
mvh peterTropheusKommentar
-
Ja juste Peter!!!
har en hällsning från malawijanne....att han skulle vilja se dig på malawiciklider.seTropheusKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok han var det länge sedan man såg
fan jag e för dålig på att surfa runt på forum nu för tiden
jag e helt utmattad efter dessa år av sökande efter petrochromisar
nu när jag äntligen fått mitt dröm akvarium har det av tagit en del men jag får väl titta in där någon gångKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok
då måste det vara en annan carsten från danmark som köparna menar med redz !!!
men det namnet är kanske vanligt i danmark
då får jag be om ursäkta men den enda jag känner till som sysslar med petro i danmark vid det namnet var du så jag drog väl en förhastad slutsats.
och carsten jag skojjar/skämtar/ retas lite med dig ang räkmix
vad hände med dina redZ ?
blev dom sjuka av räkmixen ?
och jag kan inte hålla med dig att det skulle vara några problem att mata med enbart hikari ciklid excel mini pellets det innehåller allt en fisk behöver
matar du enbart med räkmix ? i så fall är det väl samma sak som du påstår ensidig kost ?
obs jag har matat min red bulu med hikari ciklid excel sen dom var små nu e dom 25 cm och mår hur bra som helst.
Ja selvfølgelig laver du sjov angående rejemix...jeg er skam meget seriøs når jeg fodre,da jeg også fodre med andet end rejemix... Nu forholdte jeg mig alene til farven!
Det er lidt pudsigt at du spørger til de røde petroer jeg har haft...de er faktisk endt hos en køber i Sverige,som hellere ville tage den lange vej til København,end den kortere vej til Stockholm(til trods for at han blev anbefalt dem i Stockholm)
Hvor længe var du om at vokse din Bulu op til 25 cm?
mvh
CarstenDansk Tanganyika Forum:
http://www.tago.dk/forum/
Lake Tanganyika på Facebook:
http://www.facebook.com/group.php?gi...id=23780238087
Video fra Tanganyika-søen
http://www.youtube.com/profile?user=THORLEIFDK
Kommentar
-
Ja,det förstår jag verkligen, jag gjorde likadant och jag hade nog valt att köra var som helst i Europa innan jag hade ens tänkt tanken att fara till "den redige"
//RobinKommentar
-
För min sida finns det inget forum på dessutom håller jag på att lägga ner den som du vet.
Men har startat en ny sida så om någon på denna sida har lite bilder på tex petrochromis så skulle jag uppskata om jag skulle kunna få använda dom.
MVH
Roger
Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisobs jag har matat min red bulu med hikari ciklid excel sen dom var små nu e dom 25 cm och mår hur bra som helst.
Hur gamla är dessa nu som har blivit 25 cm, har för mig att du fick dessa yngel för något år sedan?
/Johan3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
Kommentar