Gillar nog svart jag me Avis på burk och fisk
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Hade solfilm på en av mina burkar och det e ju blankt och föll defenetivt i min smak.
Har själv ingen erfarenhet av matt.TropheusKommentar
-
skit på re hahahahahaha
nej skämt å sido en sak som jag vet är i alla fall att dom bästa bilderna jag tagit har varit när jag haft svart bakrund .
å alla blue giant åt i dag av special räkmixen bra där nicke !!!
när hämtar vi famulorna kan du på dagen ?Senast redigerad av pettapetrochromis2; 05 February 2011, 23:23.Kommentar
-
Kommentar
-
Jag tror också på svart. Jag vet dock att en känd akvarist här i Stockholm körde med mörkt grönt som akvariebakgrund och det tog fram färgerna fint. Men om man tittar på malawi-bilder så är det svart i hålorna.Fiskar är vänner-inte mat!Kommentar
-
jo man får fram bilder med svart bakrund fisken syns tydligare som på denna bildKommentar
-
Gav du upp medlemskapet ??jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisär du beronde av att jag sätter in pengar ?
tjänar du något på det ?
förklara vad ditt intresse ligger i denna undran ?
du uppträder som en sur/ desperat gubbe som leker polis !!!!!
kunde du skulle du väl jaga bort barn som pallar äpplen också hahhahah
om du inte har förstått så pratar vi om petrochromis i denna tråd ???????
sur desperat gubbe polis .... jössesjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
nyfiken lägg ner du vill bara provocera!!!!!!
och varför bry sig om andra människor ??????????????????????????
vill du vara medlem varse god va det !! men skit i mig tack
jag bryr mig inte om du är medlem eller inte totalt ointressan det enda som ev kan göra mig lycklig är om du inte är i denna tråden efter som du aldrig pratar petrochromisar du är ett störande moment i denna tråden mycket tråkigt .
och nej jag ställde frågan från början hur man kan lägga in bilder utan att betala medlemsavgiften .
efter som det var en nyhet på ciklid och jag fick massor av svar men inte på min fråga utan enbart trams som tex (betala medlemsavgiften huhu ) men varför ska jag betala en medlemsavgift om medlemarna är otrevliga ??????
kan du förklara vad jag får ut av att jag betalar medlemsavgiften =en ciklid tidning resten av pengarna fikar ni upp och åker på sällskaps fisk picknick med . det ger mig nada !!!!!
och att bli medlem just nu känns som att gå med i puckade människorsällskap efter som 50 % av medlemarna på detta forum är mycket ovänliga och svarar inte på frågor /hoppar in lite då och då och bara provocerar som tex du christer helt onödigt
snälla christer kliv åt sidan i denna tråden tack !!!!!!!!
vill du prata eller lägga upp bilder på petrochromis välkommen
dvs DET SKULLE INTE SKADA OM DU VAR NYFIKEN PÅ PETROCHROMIS I STÄLLET ..................Senast redigerad av pettapetrochromis2; 10 February 2011, 23:16.Kommentar
-
nyfiken lägg ner du vill bara provocera!!!!!!
och varför bry sig om andra människor ??????????????????????????
vill du vara medlem varse god va det !! men skit i mig tack
jag bryr mig inte om du är medlem eller inte totalt ointressan det enda som ev kan göra mig lycklig är om du inte är i denna tråden efter som du aldrig pratar petrochromisar du är ett störande moment i denna tråden mycket tråkigt .
och nej jag ställde frågan från början hur man kan lägga in bilder utan att betala medlemsavgiften .
efter som det var en nyhet på ciklid och jag fick massor av svar men inte på min fråga utan enbart trams som tex (betala medlemsavgiften huhu ) men varför ska jag betala en medlemsavgift om det finns en ny regel som säger att man får posta bilder endå .
kan du förklara vad jag får ut av att jag betalar medlemsavgiften =en ciklid tidning resten av pengarna fikar ni upp och åker på sällskaps fisk picknick med . det ger mig nada !!!!!
och att bli medlem känns just nu som att gå med i puckade människorsällskap efter som 85 % av medlemarna på detta forum är helt otroligt ovänliga och svarar inte på frågor /hoppar in lite då och då och bara provocerar som du christer helt onödigt
snälla christer kliv åt sidan i denna tråden tack !!!!!!!!
vill du prata eller lägga upp bilder på petrochromis välkommen
dvs DET SKULLE INTE SKADA OM DU VAR NYFIKEN PÅ PETROCHROMIS I STÄLLET ..................
puckade människorsällskap
det var inte så snällt sagt om våran förening
själv är jag alltid trevligjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
mycket konstigt varför pratar du aldrig om petrochromis ??????
då kanske du ska sluta vara puckad då christer ????????????
tycker du att det är trevligt om jag kommer in på en tråd som du har startat och bara gnäller och pratar om allt annat en om ämnet i fråga ??
är det att visa respekt & vara trevlig samt föregå med gott exempel som medlem tycker du ???
sov gott jag har inte tid att ödsla tid på digSenast redigerad av pettapetrochromis2; 10 February 2011, 23:24.Kommentar
-
Kommentar
-
hehe en vettig människa som är intresserad av ämnet petrochromis inte dumt
jo det blev svart bakrund matt
ps såg du e mailet om firrarna jag skickade ?
petrochromis red rainbow jag har 7-8 st du kan ta på söndag om du vill å kanske något annat
men maila mig på pettapetrochromis@gmail.com i stället
mvh peterSenast redigerad av pettapetrochromis2; 10 February 2011, 23:32.Kommentar
Kommentar