Är Petrochromis nått att ha?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • msb
    Användare
    • September 2009
    • 314

Gillar nog svart jag me Avis på burk och fisk
    Tropheus

Kommentar

• pettapetrochromis2
      Användare
      • February 2011
      • 34

ok svart får det bli men frågan e om blankt papper blir snyggare

Kommentar

• deelay
        Användare
        • September 2002
        • 5394

Ursprungligen postat av pettapetrochromis2
        ok svart får det bli men frågan e om blankt papper blir snyggare
        svart dödar dynamiken... det blir tvärstopp =) Det är iof en smaksak men jag gillar inte när det blir definitivt stopp.
        http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

• msb
          Användare
          • September 2009
          • 314

Hade solfilm på en av mina burkar och det e ju blankt och föll defenetivt i min smak.
          Har själv ingen erfarenhet av matt.
          Tropheus

Kommentar

• pettapetrochromis2
            Användare
            • February 2011
            • 34

Ursprungligen postat av deelay
            svart dödar dynamiken... det blir tvärstopp =) Det är iof en smaksak men jag gillar inte när det blir definitivt stopp.
            nej det kan jag tänka mig du gillar ju mera blått med lite luft bubblor i palsten som bakrund hehehe

skit på re hahahahahaha

nej skämt å sido en sak som jag vet är i alla fall att dom bästa bilderna jag tagit har varit när jag haft svart bakrund .

å alla blue giant åt i dag av special räkmixen bra där nicke !!!

när hämtar vi famulorna kan du på dagen ?
            Senast redigerad av pettapetrochromis2; 05 February 2011, 23:23.

Kommentar

• pettapetrochromis2
              Användare
              • February 2011
              • 34

Ursprungligen postat av msb
              Hade solfilm på en av mina burkar och det e ju blankt och föll defenetivt i min smak.
              Har själv ingen erfarenhet av matt.
              ok ska testa i morgon hur det blir

Kommentar

• Anna Österman
                Användare
                • March 2006
                • 282

Jag tror också på svart. Jag vet dock att en känd akvarist här i Stockholm körde med mörkt grönt som akvariebakgrund och det tog fram färgerna fint. Men om man tittar på malawi-bilder så är det svart i hålorna.
                Fiskar är vänner-inte mat!

Kommentar

• pettapetrochromis2
                  Användare
                  • February 2011
                  • 34

Ursprungligen postat av Anna Österman
                  Jag tror också på svart. Jag vet dock att en känd akvarist här i Stockholm körde med mörkt grönt som akvariebakgrund och det tog fram färgerna fint. Men om man tittar på malawi-bilder så är det svart i hålorna.
                  jo man får fram bilder med svart bakrund fisken syns tydligare som på denna bild

Kommentar

• cf.akvarielagret
                    Användare
                    • April 2002
                    • 5028

Gav du upp medlemskapet ??
                    jag är Ateist
                    men Gud talade till mig
                    Gud är stor
                    jag frågade hur stor ? inget svar
                    han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• cf.akvarielagret
                      Användare
                      • April 2002
                      • 5028

Ursprungligen postat av pettapetrochromis
                      är du beronde av att jag sätter in pengar ?

tjänar du något på det ?

förklara vad ditt intresse ligger i denna undran ?

du uppträder som en sur/ desperat gubbe som leker polis !!!!!

kunde du skulle du väl jaga bort barn som pallar äpplen också hahhahah

om du inte har förstått så pratar vi om petrochromis i denna tråd ???????
                      Faktiskt lite nyfiken då du ställde frågan hur snabbt man kunde betala för att få lägga in bilder

sur desperat gubbe polis .... jösses
                      jag är Ateist
                      men Gud talade till mig
                      Gud är stor

Kommentar

• pettapetrochromis2
                        Användare
                        • February 2011
                        • 34

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
                        Faktiskt lite nyfiken då du ställde frågan hur snabbt man kunde betala för att få lägga in bilder

sur desperat gubbe polis .... jösses

nyfiken lägg ner du vill bara provocera!!!!!!

och varför bry sig om andra människor ??????????????????????????

vill du vara medlem varse god va det !! men skit i mig tack

jag bryr mig inte om du är medlem eller inte totalt ointressan det enda som ev kan göra mig lycklig är om du inte är i denna tråden efter som du aldrig pratar petrochromisar du är ett störande moment i denna tråden mycket tråkigt .

och nej jag ställde frågan från början hur man kan lägga in bilder utan att betala medlemsavgiften .

efter som det var en nyhet på ciklid och jag fick massor av svar men inte på min fråga utan enbart trams som tex (betala medlemsavgiften huhu ) men varför ska jag betala en medlemsavgift om medlemarna är otrevliga ??????

kan du förklara vad jag får ut av att jag betalar medlemsavgiften =en ciklid tidning resten av pengarna fikar ni upp och åker på sällskaps fisk picknick med . det ger mig nada !!!!!

och att bli medlem just nu känns som att gå med i puckade människorsällskap efter som 50 % av medlemarna på detta forum är mycket ovänliga och svarar inte på frågor /hoppar in lite då och då och bara provocerar som tex du christer helt onödigt

snälla christer kliv åt sidan i denna tråden tack !!!!!!!!

vill du prata eller lägga upp bilder på petrochromis välkommen

dvs DET SKULLE INTE SKADA OM DU VAR NYFIKEN PÅ PETROCHROMIS I STÄLLET ..................
                        Senast redigerad av pettapetrochromis2; 10 February 2011, 23:16.

Kommentar

• cf.akvarielagret
                          Användare
                          • April 2002
                          • 5028

nyfiken lägg ner du vill bara provocera!!!!!!

och varför bry sig om andra människor ??????????????????????????

vill du vara medlem varse god va det !! men skit i mig tack

jag bryr mig inte om du är medlem eller inte totalt ointressan det enda som ev kan göra mig lycklig är om du inte är i denna tråden efter som du aldrig pratar petrochromisar du är ett störande moment i denna tråden mycket tråkigt .

och nej jag ställde frågan från början hur man kan lägga in bilder utan att betala medlemsavgiften .

efter som det var en nyhet på ciklid och jag fick massor av svar men inte på min fråga utan enbart trams som tex (betala medlemsavgiften huhu ) men varför ska jag betala en medlemsavgift om det finns en ny regel som säger att man får posta bilder endå .

kan du förklara vad jag får ut av att jag betalar medlemsavgiften =en ciklid tidning resten av pengarna fikar ni upp och åker på sällskaps fisk picknick med . det ger mig nada !!!!!

och att bli medlem känns just nu som att gå med i puckade människorsällskap efter som 85 % av medlemarna på detta forum är helt otroligt ovänliga och svarar inte på frågor /hoppar in lite då och då och bara provocerar som du christer helt onödigt

snälla christer kliv åt sidan i denna tråden tack !!!!!!!!

vill du prata eller lägga upp bilder på petrochromis välkommen

dvs DET SKULLE INTE SKADA OM DU VAR NYFIKEN PÅ PETROCHROMIS I STÄLLET ..................
                          Jag har Petrochromis sedan 1981

puckade människorsällskap

det var inte så snällt sagt om våran förening

själv är jag alltid trevlig
                          jag är Ateist
                          men Gud talade till mig
                          Gud är stor

Kommentar

• pettapetrochromis2
                            Användare
                            • February 2011
                            • 34

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
                            Jag har Petrochromis sedan 1981

puckade människorsällskap

det var inte så snällt sagt om våran förening

själv är jag alltid trevlig

mycket konstigt varför pratar du aldrig om petrochromis ??????

då kanske du ska sluta vara puckad då christer ????????????

tycker du att det är trevligt om jag kommer in på en tråd som du har startat och bara gnäller och pratar om allt annat en om ämnet i fråga ??

är det att visa respekt & vara trevlig samt föregå med gott exempel som medlem tycker du ???

sov gott jag har inte tid att ödsla tid på dig
                            Senast redigerad av pettapetrochromis2; 10 February 2011, 23:24.

Kommentar

• msb
                              Användare
                              • September 2009
                              • 314

ok ska testa i morgon hur det blir
                              Blev burken bra
                              Tropheus

Kommentar

• pettapetrochromis2
                                Användare
                                • February 2011
                                • 34

Ursprungligen postat av msb
                                Blev burken bra
                                hehe en vettig människa som är intresserad av ämnet petrochromis inte dumt

jo det blev svart bakrund matt

ps såg du e mailet om firrarna jag skickade ?

petrochromis red rainbow jag har 7-8 st du kan ta på söndag om du vill å kanske något annat

men maila mig på pettapetrochromis@gmail.com i stället

mvh peter
                                Senast redigerad av pettapetrochromis2; 10 February 2011, 23:32.

Kommentar

Arbetssätt...