Ursprungligen postat av pettapetrochromis
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
Med vänliga hälsningar
Ola -
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok det låter ju bra i så fall
men du som verkar ha lite koll om jag bara tillfälligt vill lägga in några bilder tills jag blivit medlem hur gör jag då ?
jag fick veta att man kunde posta några bilder även fast man inte var medlem så jag blev då nyfiken på hur detta går till ?
och att radera bilder som någon sa fungerar inte vilket jag dumt nog gjort från petro tråden ?
finns det något konto man kan överföra pengar på direkt för att bli medlem jag har glömt bort hur det gick till ?
mvh peter
Vi satte en gräns för hur många inlägg man kan göra som ickemedlem och du har postat bra mycket mer än det som medlem och blev därmed "tjock" när du inte hann förnya ditt medlemskap. Det finns ingen enkel lösning att fixa detta i programvaran vi kör nu (Jag vill inte starta en debatt i den här tråden men styrelsen är inte helt överens - vissa vill att bara medlemmar ska få lägga upp bilder och jag vill att alla ska få lägga upp obegränsat - detta är en kompromiss).
"Enklast" är förstås att du blir medlem så fort du kan. "knöligast" är att du mejlar bilderna till någon som lägger upp dem och "fulast" är att du startar en ny profil.
Edit: Glömde svara på hur du blir medlem: Det står här http://www.ciklid.org/joomla/index.p...id=23&Itemid=1 men sätt bara in 295 spänn på plusgirokonto 698 168 - 2 (Glöm inte namn och adress)Senast redigerad av Ola Svensson; 03 February 2011, 23:02.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Radera bilder vill jag inte att du gör
Vi satte en gräns för hur många inlägg man kan göra som ickemedlem och du har postat bra mycket mer än det som medlem och blev därmed "tjock" när du inte hann förnya ditt medlemskap. Det finns ingen enkel lösning att fixa detta i programvaran vi kör nu (Jag vill inte starta en debatt i den här tråden men styrelsen är inte helt överens - vissa vill att bara medlemmar ska få lägga upp bilder och jag vill att alla ska få lägga upp obegränsat - detta är en kompromiss).
"Enklast" är förstås att du blir medlem så fort du kan. "knöligast" är att du mejlar bilderna till någon som lägger upp dem och "fulast" är att du startar en ny profil.
Vill man inte betala av någon orsak men vill visa sina bilder finns det andra forum att vända sig till. I och med det förlorar NCS ytterligare en eventuellt blivande medlem till annan sajt.
F´låt fel tråd men va f*nKommentar
-
Härliga videos Peter! Firrarna är hur snygga som helst.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
här kommer lite bilder från boss min son 3 år
en yellow moshiSenast redigerad av pettapetrochromis2; 02 February 2011, 00:20.Kommentar
-
-
texas red fin ubwari (texas flame )
texas red fin ubwari (texas flame ) tyvärr lite snabbt tagena bilder rätt kassa men i alla fall så längeSenast redigerad av pettapetrochromis2; 02 February 2011, 04:14.Kommentar
-
med blixt fisk soppa
fisk soppaSenast redigerad av pettapetrochromis2; 02 February 2011, 04:26.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Den där "fisksoppan" skulle jag vara redigt nöjd med om den simmade hemma hos mig. Ursnygga fiskar och ett kanonakvarium, vilket jag sagt tidigare men som tåls att upprepas...Kommentar
-
Kommentar
-
nej det är typ 5-6 hanar resten honor !
honorna blir relativt röda men inte lika starkt över kroppen som hanarna
dom blir helt röda över helakroppen med en starkare blå mask
ps . red bulun som e högst uppe av alla fiskar vid den stora modulen är en honaSenast redigerad av pettapetrochromis2; 02 February 2011, 20:59.Kommentar
-
Kommentar