Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Här e en sida med många bilder du kan kolla, men det e ju svårt med ungdjur som inte färget ut!
/HenrikKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromishej msb det ser ut som en petrochromis famula tri color som så småning om kommer få fina färger .TropheusKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisdå har man tömt 3 st yellow moshi honor och om 3 veckor ska 3 st red bulu honor tömmas så runt 75 st små yngel vankas inom kort jul afton dvs
och god jul på er alla petro hållareTropheusKommentar
-
Det går att lägga in bilder utan att vara medlem nu för tidenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok det var en glad nyhetjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromishar du inte tittat i stora dammen på fjärilshuset jag släpte i lite petrochromis yngel där så snart finns det massor av petrochromisar heheheSenast redigerad av Johan F; 10 January 2011, 21:26.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
-
Fin Petrochromis!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisin med lite bilder nu gubbar vill se vad som finns på petros i sverigeTropheusKommentar
-
-
Lite mer
Trewavasae3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
Kommentar