Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Ursprungligen postat av pettapetrochromissandlåda !!!!!!!!!!
helt sjukt att du sköter ut skicket av ciklid bladet Tack Lång o trogen med att packa tidningen
och har en av sveriges största akvariebutiker Tack igen
och beter dig som en 3 åringjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Färgerna i den bilden är helt skeva, jag tog mig friheten att fixa så dom blev rätt, jag misstänker att detta är närmare hur den ser ut. Det är iof simulerat grolux rör på bilden, ljuset i bilden tyckte jag såg ut att sakna tonerna från ett grolux rör.
Lite astaxathin baserat foder på denna så blir den nog knallröd.
I mina ögon ser den VF ut, odlade har sällan denna huvudform och dessa stora läppar. Läpparna på odlade är inte utfläkta, om dom inte betat alger som bara den.Kommentar
-
Färgerna i den bilden är helt skeva, jag tog mig friheten att fixa så dom blev rätt, jag misstänker att detta är närmare hur den ser ut. Det är iof simulerat grolux rör på bilden, ljuset i bilden tyckte jag såg ut att sakna tonerna från ett grolux rör.
Lite astaxathin baserat foder på denna så blir den nog knallröd.
I mina ögon ser den VF ut, odlade har sällan denna huvudform och dessa stora läppar. Läpparna på odlade är inte utfläkta, om dom inte betat alger som bara den.
ja nu ser den ju ut som en bulu point helt plötsligt bara o hoppas den e vildfångad dåProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
det är en Bulu och inget annat och håller med Nicklas, läpparna visar att den är en som betat hela livet, färgen kommer bara den får lite bra foder så kommer den bli kanon röd om en till två månader. btw den kommer från en kanske den som sett flest VF Perochromis i sverige så det är nog som det ska vara. grymm firre iaf grattis nilla
MVH / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
men Peter du ser väl att det är en red från Bulu och inget annat hoppas jag annars har du lite dålig koll.
MVH / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Vad är detta för sandlåda? Skärp er. Var trevliga mot varandra! Det gäller alla i tråden. Sluta bete er som ena jädra petrochromisar!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromis
att niclas kan trolla med bilder det vet vi redan och fisken ser fortfarande orange ut trotts niclas trolleri ))
Kommentar
-
Kanon! du måste ha de bästa pettrisarna i sverige: Keep up the good work!!!!!Ja dålå såKommentar
-
Så
är det! Ja att Anton har/hade de grymmaste petrochromisarna i Sverige! Ville gärna ha dina Macrognatusar AntonKommentar
-
Kommentar
-
Jag skulle nog tro att anton, pettapettrochromis, nilledobbi, pontus med flera har lika fina petrochromisar.
Att dom sedan är som petrochromisar och hugger på varandra lite titt som tätt är ju en sak för sig =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisja man brukar ju säga sådan hund sådan husse )
kanske även är så med fiskar hehe
sen är det ju så att när man skriver i text kan den som läser det uppfatta det man skriver på ett sätt tex som kaxigt eller liknande och den som skriver menar det inte så men den som läser tolkar det så
så det är rätt svårt att utrycka sig i text när man tex inte kan se personens ansikts uttryck när han skriver ,så pga detta kan det lätt bli missförstånd
det kan ju menas på ett sätt men tolkas på ett annat
så jag tror man får speciellt ta mig med en klack spark då jag inte är så bra på att ut trycka mig i text
mitt språk i verkligheten är ganska fräkt med fula ord osv men den som känner mig vet att jag bara skojjar tex
aja nu ska jag fota lite macrognathus kambo ikola bilder kommer strax )Ja dålå såKommentar
-
Av
någon anledning så gillar jag Macrognathusen mest av alla Petrochromis. Antar att det är dess uppkäftiga utseende, med den enorma överläppen Och det faktum att dom ser ut som getingar.
Snygga macrognathus Peter!
En väldigt gul Moshin kan ju duga som alternativ Antar att Sibwesa är där den gulaste fångas eller?Kommentar
Kommentar