Roligt att höra att du har fått ett par av firrarna att börja äta. Bara att hoppas att dom andra hänger på till slut och börjar äta dom också.
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Det är kul o se att du inte ger dig
Hoppas själv att jag en dag får plats för ett stort akvarium... då blir det garanterat petrochromisTropheusKommentar
-
Kommentar
-
såg filmen på youtube ser ju inte liten ut ;D
mvh / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
nej på den här bilden kan man se hur stor han e dem största famulorna är ca 13-15 cm och jag tror ingen moshi är under 18-20cm.
och du har ju sett ventralisen som är på bilden live och vet hur stora dem va då.Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
hahaha ja din f1 hane är ju fångad i akvarium och uppvuxen på astaxantin så de vore ju konstigt om den inte var rödare sen lär ju fotoredigering och grolux rör göra sitt
tror faktiskt den här hanen har grymma potential men de lär ta tid innan den är på topp.
men de e klart kan ju fixa lite med bilderna ja med så e den ju inte långt ifrån en f1 nu hellerProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Har
hahaha ja din f1 hane är ju fångad i akvarium och uppvuxen på astaxantin så de vore ju konstigt om den inte var rödare sen lär ju fotoredigering och grolux rör göra sitt
tror faktiskt den här hanen har grymma potential men de lär ta tid innan den är på topp.
men de e klart kan ju fixa lite med bilderna ja med så e den ju inte långt ifrån en f1 nu hellerKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
aha så han har blivit lurad det är inte bulu point utan luguala . F..n de va ju synd o inte Viltfångat heller vilken blåsnning
Tur att du finns , tack för hjälpen !!då var det ju tur att dem inte kosta så mycket annars hade jag känt att ja lurat kompisen min .Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
Kommentar