Vilken jävla firre !!! Stort grattis!
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Blev inte den där burken lite liten nu?
Skithäftiga fiskar, vill ha........Kommentar
-
-
Hoppas den blåa jätten inte får spel och börjar slakta, han ser grym ut.
Grattis! Hoppas att allt går bra med dina firrar.
Ni får nog flytta till hus snart, om köpglädjen består ..heheMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
-
Nån dag man kanske blir smittad och skaffar sig ett stort kar med dessa bestar.
Trevligt kar och hoppas att allt går bra med nyförvärvet!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjag tog fram kameran i dag bakis å jävlig som man är
så jag tog lite akvariebilder tycker att det saknas mycket på detta forum skulle var kul om flera visade upp sina akvarium i helhet .
obs att dom 3 st snyggaste giants saknas i stora burken !!
efter som jag vill att dom andra skall få lung och ro efter resan men dom slänger jag i när alla är pigga och stryck tåliga
hur som helst tror detta kan bli fint när red buluna är fullt utfärgade
samt moshina som inte riktigt färgar ännu 2 månader på hikari sen ser dom ut så här
kanske ska slänga i 5-6 yellow moshi till vad tycker ni det saknas några känns det som eller så är det så att dom inte är gula ännu som gör att det känns tråkigt
hur som här kommer bilderKommentar
-
Kolla på den här bilden o sen på peters... då känns det helt plötsligt ganska tomt =)
Kommentar
-
-
Godt gjort Peter. Du kommer til å bli fattig på grunn av utgift til fiskemat. He...he...Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjapp dom kommer äta mycket fisk mat det kommer blir dyrt men å andra sidan kaske dom aldrig äter vem vet ))
vi får se
det blir ytterst lite mat från och med i morgon då har dom gott utan mat 5 dagar för att vänja sig med svenska vattnet osv
vi får se och hoppas det går braKommentar
-
Hej Peter,
Vid ett tillfälle då jag hade en ny VF Petrochromis grupp som ej ville äta så gjorde jag räkmix som jag hällde i tunna lager på ovansidan av lock till glasslådor. När mixen stelnat så lade jag ett lock i karet (de andra förvarade jag i kylen). Efter ett antal dagar så började de att äta bra och efter ytterligare några dagar så tog de "vanlig" räkmix. Kan kanske vara till någon hjälp. Lycka till.
/PerPer SKommentar
Kommentar