Ursprungligen postat av pettapetrochromis
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
personligen gillar jag Gimp bättre än getpaint. Finns att ladda ner gratis på http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html för windows.Kommentar
-
Kommentar
-
Gimp är inte direkt användarvänligt. Jag har aldrig gillat programmet.
Fina arter du skaffat Peter...gillar särskilt Famula Red Fin. Ser riktigt fin ut.
Annars är jag riktigt förtjust i en annan Famula...Ikola.Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromishej
den fisken på bilden är inte en blue fin
kolla i tanganiyka boken om du har den där har du en famula kambwimba som även har handelsnamnet blue fin ....
den på bilden är en famula variant typ famula kaiser - famula katete eller famula chimba med mycket blått sken från akvariet vid foto tillfället där fenorna ser blåare ut en vad dom normalt sätt gör i verkligheten
famula kambwimba där emot är den som kallas blue fin och är som famula red fin fast med blåa fenor också en mycket snygg famula men mycket ovanlig har aldrig sätt något live och heller inte någon till salu på 5-6 år `)))
gillar du den på bilden så kan du gott få tag i famula kaiser i örebro och använda dig av blåa lysrör
Fotot som jag länkat till heter "famula Ikola".Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjasså börjar du tycka att petrochromis är en ok fisk eller ?
Kommentar
-
-
-
[QUOTE=pettapetrochromis;792549]movie
fan jag hajjar fortfarande inte hur man får upp videon direkt så den syns
är det någon som kan förklara så man förstår tex en enkel beskrivning
När du är på din youtube sida, så marker du det som står i " bädda in"
kopiera det och klistra in i inlägget.
Denna harang markerar du och trycker sedan på den lilla youtubeknappen!
Klart!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
den texten ska du markera ! tryck därefter på den lilla youtubeknappen!mvh Wilhelm
-
man skriver så här utan mellanslag [y o u t u b e]sv_SE&fs=1&[/ y o u t u b e]
Mellan youtube-taggarna ska filmens id stå utan hela sökvägen till youtube alltså uteslut www.youtube.com bara det som står efter likatecknet ska vara med.Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjag markerar den texten som står där så långt är det rätt menar du att jag ska klicka på den lilla knappen som ser ut som en blomma i lila efter ?
som det står anpassa på har så gjort utan resultat
(Finns lite olika sätt att göra!)mvh Wilhelm
Kommentar