sp red står øverst på min ønskeliste! Nå rjeg finner ut hvor de selger pengetre, så blir det et sp red akvarie!
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
otroligt fascinerande fiskar och mkt mkt fina! fortsätt med postandet det är mkt uppskattat.!
synd att maninte hade större kar bara.. =) och plånbok..Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisfamula special kolla camoflaget med bakrunden snacka om att smälta inKommentar
-
mkt fina, men en undran, hur många "naturliga" arter finnns det? eller är dom flesta som postats i denna tråd arter som verkligen finns naturligt i sjöarna??
känns som det finns så många men dom är so otroligt vackra att man nästan tvekar påa tt dom verkligen finns i naturen och du förstår..Kommentar
-
Är nog inte så stor risk att det är framodlade varianter med tanke på att de är svåra och det mestadels är VF fisk som förekommer i handeln.Kommentar
-
ja det var ingen kritik eller ngt utan jag är bara fruktansvärt obildad i dessa fiskar =)
hmm det här kan bli en början på en ny fisk era hos mig.. =) ska bara skaffa mig ett jobb med bra lön så e de kirrat.. hehe
aja hur som, fort sätt gärna posta, man kan sitta hur länge som helst framför datan å kolla...Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromislite macrognathus green / yellow alltid lika glada i munnen
Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisfamula special kolla camoflaget med bakrunden snacka om att smälta inProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Den
där macrognathus green såg väldigt lovande ut! Blir intressant att se hur den ser ut när den aklimatiserat sig mera!Kommentar
-
finns även några filmer på youtube
Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
!!!
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjag postar lite flera bilder så tråden får liv
lite close up på macrognathus green /yellow
om man fixar lite photoshop kanske vissa bilder tom kan bli ok
men jag är för snål för och köpa photo shop
så ni får ha översende med dessa bilder hehe
mvh Björkman Viasatsport kl 19 söndag 15/11-09 NFLB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjag postar lite flera bilder så tråden får liv
så ni får ha översende med dessa bilder heheJa dålå såKommentar
-
En charmig färgstark fisk!
mvh BJÖRKMANB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
så ni får ha översende med dessa bilder hehe
Jag är också för snål för photoshop men jag kör med ett gratisprogram som heter Paint.NET som fungerar klockrent, det har i princip alla funktioner som behövs för fotoredigering, väldigt likt photoshop också, har fått massvis av utmärkelser.
Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
Kommentar