ok bara 8 cm, ja tyckte den såg större ut och trodde den var runt 12-14! Där ser man..
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
Macrognathus Katumbi Point
lägger in några äldre bilder oxå ..Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Kommentar
-
dem är nog svåra att få tag på vet ingen annan som haft eller har dem med samma fångstplats namn, storlek omkring 20cm skulle ja tippaProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ja
Denna petrochromis har till o med jag med på framtidslistan för vilka fiskar jag vill ha när jag har mer plats(nytt hus med stort garage i Gävle) Lite förvånande kanske, men med så mycket bilder och info som framkommit i denna tråd så är det ju så att även en halvblind troffenörd som jag kan ändra min uppfattning (lite)Kommentar
-
Hane
skickar in en närbild åxo på min hane som går ensam i ett annat kar pga att han är lite för het och aldrig vill sluta leka
(färgerna på fisken blir lite fel på grund av konstigt ljus )Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
-
nja lite kanske men man får ju förstå att han är lite grinig när han fått flytta från sina 8 honor till ett litet kar.Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisfamula red fin
super bild hehe mobil fotografen 87
Grymt fina firrar, specielt den röda famulan!
Om jag har lite tur så kanske det simmar några sådana i mitt kar i vinterKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjapp jag ska göra mitt bästa )
Hade varit coolt som fan med pettrisar!
Har villjat ha dom länge, men känt att jag inte vågar,
Har ju haft troffar ett tag nu, så nu vågar jag nog
men kan man så ska man!Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisja härre gud man lever bara en gång !!
kul och testa
4000 - 5000 liter senare så kan jag konstatera att jag fastnat i alla fall
kolla bara mitt vardagrum är detta normalt det undrar jag hahahaha
Haha jag ser det! Ser riktigt bra ut!
Har bestämt mig att jag ska testa på en grupp nu iaf!
Tror jag fastnade första gången jag såg en Petris i Nol,
och den va liten , tänk då ett stort monster munnen tilltalar mig.
Hoppas på red fin Famula, gillade dom! rokie bulu pointKommentar
-
Kommentar
-
Jag
tror att denna tråd kan ge petrochromis samma uppsving som troffetråden har gett troffarna. Massor av fina bilder på coola fiskar Jag har alltid gillat troffar. kan då tillägga att bortsett från dom sista 2-3åren har jag bara känt till ett litet fåtal av troffarna. Det är tack vare troffetrådarna och all kunskap som finns här som varit helt avgörande för mitt beslut att faktiskt våga mig på att ha troffar. Nu verkar det som om petrochromistråden har samma effektKommentar
Kommentar