Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjaha så då är det du som springer i hjulet då anton )))
bull avundsjuka
lamt försök
sen när började du bry dig om sånt lol
varför inte öppna en tråd som heter petrochromis utan pris snack då )
om någon frågar måste man få svara är det fel ??
det är ju det ett forum e till för !!!!!!!!!!!
om du tycker det är så besvärande varför gå in i disskusionen låt det vara då i stället hoppa över gå och mata fiskarna gör något annat
detta håller tråden vid liv !!!!
godag yxskaft
§17 Annonsering för produkter får inte förekomma på forumet.
§18 Marknadsföring, recensioner och diskussioner av produkter får inte förekomma på forumet av person med ekonomiska intressen för produkten, utan postas i egenskap av privatperson i form av konsumentinformation. Undantag från detta kan ske efter erhållet tillstånd från styrelsen i de fall där medlem tagit fram någon form av medlemsrabatt för NCS medlemmar.
§19 Försäljning i alla dess former (köpes/säljes/bytes/skänkes) får inte förekomma på forumet. Detta hänvisas till avdelningen ”Köp & Sälj” på Ciklid.seMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Det som stör mig är att ni har glömt Petrochromisarnajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Fine petro Peter! Ser ingen Bulu annonse på kjøp og salg. Har du ingen for salg? Hvilke erfaring har du med å sende fisk på fly til Norge?Kommentar
-
vet du hva det vil koste å sende en kasse med petro til bergen? (er det lov å ta dette opp på forumet?)Kommentar
Kommentar