Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
När du har något att sälja, så är du välkommen att använda köp och säljavdelningen!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Är
Allt är ju relativt
(Bild från senaste leken resulterade dock endast i 4 små nya gula)
http://lh4.ggpht.com/_pbo2oPDUnZU/St...0/CSC_0067.JPGKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisskriv upp mig på några vad kan priset bli vf 17 kr st eller ))1300L petrochromisKommentar
-
Kommentar
-
Ursäkta men tröttnar ni aldrig på att diskutera Pettas överpriser på hans red bulu det har ialf jag gjort...
alla som är lite insatta vet att det finns Odlade bulu o köpa för RIMLIGA priser både i tyskland och Italien och säket på fler ställen av privat personer. Så vill man bara ha så går det att få tag i.Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisok det är därför du inte har några red bulu som du har snackat om i snart 2 år att du skulle köpa
förklar då för mig varför du inte har några red bulu när det finns så många till salu till gryma priser ??????
Du lever i en dröm värld !!!!!!!!!!!
Och snackar emot dig själv
men nu kommer du säkert med en lam ursäkt att du har köpr snyggare fiskar mega looooooooooool
URSÄKTA MIG ANTON MEN DET FINNS EN ANLEDNING VARFÖR PETER KIZEK FRÅN SLOVAKIEN ÅKTE 560 MIL FÖR ATT KÖPA 20 ST RED BULU TILL ETT BRA PRIS !!!!!!!
Fick Airfishs aktuella prislista å då stod de listade för 350 Euro har ingen aning om size då den infon inte stod med i listan.
BTW, hur går det med senaste kullen håller hon tiden ut denna gången?1300L petrochromisKommentar
-
Diskissionen om överpriser är helt onödig i en fri marknad. Får Petta sålt sina fiskar för de pris han satt, är det ingent överpris, inte för den kunden som köper dom.
Blir han sittande med 200 bulu point lär han sänka priset tills det kommer nya köpare, ungefär som i aktiehandel. Man får det pris marknaden vill ge.
Förstår inte problemet?
Är det så enkelt att köpa billiga bulu point i utlandet, så köp in mängder och sälj dom till dubbla priset i Sverige då, utmärkt affärside (förlåt Petta, förstörde hela din marknad nuFrontosamarkusKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromishaha nej det är lungt )
detta är fortfarande en fisk & en hobby vi snackar om och jag fattar inte riktigt heller vad problemet är med detta snacket
jag erbjuder det priset jag kan få och det får marknaden i sig avgöra !
sen om det finns någon som verkligen brinner för att köpa denna fisken kan man ju vara lite trevlig och visa att man e intresserad och få ett bra pris från mig i stället
och om någon åker 560 mil för att köpa denna fisk så säljer jag den hellre till denna person.
då man tveklöst kankonstatera att denna person peter kizek verkligen brinner för sin hobby tror inte jag skulle göra denna resa så mycket kan jag säga )))
ursäkta en fråga bara, vilken väg körde han? från budapest till stockholm är det ca 200mil, från slovakien lite närmare tror jag.....
annars klart du ska ta så mycket betalt som folk är villig att betala, allt annat vore ju rätt dumt....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Finns ingen som helst anledning att köpa Bulos från utlandet när Peter har en guldgruva här hemma i Svea, till rätt pris oxå!
Fick Airfishs aktuella prislista å då stod de listade för 350 Euro har ingen aning om size då den infon inte stod med i listan.
BTW, hur går det med senaste kullen håller hon tiden ut denna gången?
Är det 350 Euro för ett par, vuxen eller yngel? Låter hemskt dyrt om det är en stackars fisk..
mvh Björkman
Viasatsport NFL söndagar k. 19.00B( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisja det blir ju 400 mil fram och tillbaka vilken väg han tog vet jag inte fick bara ett mail där han sa att nu har jag kört 560 milKommentar
-
hmm. alltid ett sant nöje o kika in på denna tråd där alla har sån grym koll på vad som finns och till vilka priser man kan få tag på fisk .billigare / st för bulu i siez 12-14 cm no problems kommer förhoppningsvis firrar i slutet på månaden.
ps. betala inte mer än va ni tycker fisken är värd.ds
MVH / PontusSenast redigerad av pontus; 15 October 2009, 14:30.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Får nog bara tag på 10, men som sagt man ska inte ropa hej inan dom är i akvariumet , men bilder kommer så fort dom är hemma.
MVH / pontus
ps.kommer inte behåll alla själv har inte plats.dsPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Kanske dags att hålla sig till ämnet "Petrochromis nått att ha?" istället för att använda tråden till någon sorts köp och sälj tråd!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
dom kommer från europa inte från africa, men jag har hört att det kommer att finnas sjö odlade inom ett kort tag också.
MVH / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
Kommentar