Hur stora blir dom??
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Ursprungligen postat av pettapetrochromisdet är handels namn som vissa kallar dom för och som jag försöker förklara folk hittar på och säger olika )
att dina skulle ha gulare fenor kan jag inte hålla med om på denna bilden har den knall gula fenor och som dom flesta vet ändrar fisken färger beronde på om den är utfärgad eller ej vid detta tillfälle var den det ej efter som man ser ränderna på kroppen när mina var utfärgade var dom mycket gulare i kropp & fenor
titta på din egen video en gång till så ser du att dom har svart i fenorna precis som denna
Jag ser ju mina live hela tiden och ja uppfattar dem lite olika dem från åleds men ja kan ha fel ... dem är lika gula hela tiden antagligen färgar dem inte fullt ennu då dem kom för mindre en en vecka sedan men de visar sig ...Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Kommentar
-
tror inte heller på Ikola .
o resten visar sig du får ju snart nya sa du ju, så då får ja väll komma o kika live på dem så kanske vi kan komma fram till nått..Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisdet är handels namn som vissa kallar dom för och som jag försöker förklara att folk hittar på och säger olika )
att dina skulle ha gulare fenor kan jag inte hålla med om på denna bilden har den knall gula fenor och som dom flesta vet ändrar fisken färger beronde på om den är utfärgad eller ej vid detta tillfälle var den det ej efter som man ser ränderna på kroppen när mina var utfärgade var dom mycket gulare i kropp & fenor
titta på din egen video en gång till så ser du att dom har svart i fenorna precis som denna
Vill ha!! Helt enkelt!!
mvh BjörkmanB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisnär e akvariet klart ?
det blir mos av fiskarna i en 500 liters burk hehe
snart är det bara 1 hane kvar trots att jag körde ner 16-17 stora petrochromisar i burken )Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisnär e akvariet klart ?
det blir mos av fiskarna i en 500 liters burk hehe
snart är det bara 1 hane kvar trots att jag körde ner 16-17 stora petrochromisar i burken )
mvh BjörkmanB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
ok där ser man .
hur ser Texas Ubwarin ut nu kan du inte skicka in en bild?Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisför att jag ska ta emot 7 st blue giant & 30 st yellow moshi från sven
meningen är att stefan ska ta mina yellow moshi texas kipili och polyodon mtoto tillsvidare
i sitt nya akvarium 90 djupt och 55 högt 180 långt tror jag det var där går dom bra )B( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromislol jag såg just nu att en av mina honor på texas ( blue )bulu point såg lite tjock ut under hakan så jag fångade upp honan och mycket riktigt 15 st små texas bulu point trillade ut färdiga hehehehB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Såg att Airfish hade Petrochromis polyodon gold congo på väg in. Riktigt snygg men känner mig lite tveksam då Petros verkar kräva stora akvarium.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
-
Har du fått fisk fra airfish før? Eller noen av dere andre her på forumet?
Går det greit?Kommentar
-
Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
-
Ja prisen var minuset,ellers virker airfish proffe. Et annet minus for meg er at de sender kun til oslo, så da må jeg i tillegg kjøre tilsammen 110 mil for å hente dem på flyplassen... Jeg bor jo i Bergen (vest-norge)Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisen gammal bild jag hittade
dock var hanen lite skrämd och mörknade
i dag har jag fångat fiskar hela dagen & nu är 20 red bulu på väg till slovakien
Kommentar