Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Det finns hur mycket olika färger på systemtext att välja mellan, man köper dom antingen i ark på en meter eller en rulle på 10 meter.
Och jag har aldrig använt någon sorts olja när jag har monterat den, nej vanligt utspätt diskmedel, sedan har jag använt en vanlig plastskrapa för att få bort bubblerna, ja där kan man välja kulör redan när man ser den live från början, till skillnad att det är lite svårt att se hur färg som man målar på bakrutan.JanneKommentar
-
Det finns hur mycket olika färger på systemtext att välja mellan, man köper dom antingen i ark på en meter eller en rulle på 10 meter.
Och jag har aldrig använt någon sorts olja när jag har monterat den, nej vanligt utspätt diskmedel, sedan har jag använt en vanlig plastskrapa för att få bort bubblerna, ja där kan man välja kulör redan när man ser den live från början, till skillnad att det är lite svårt att se hur färg som man målar på bakrutan.JanneSenast redigerad av Mattias777; 24 September 2009, 21:36.Kommentar
-
1+3 =)
Lite kul va det o gå ut i garaget i dag när man fick se de här.....Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
En så länge bara en av dem tre honorna som tuggar men ja blir förvånad om det inte är fler innan helgen är slut, för det kookade i akvariet i dag! Honorna försöte till och med leka av varandra när inte den dominanta hannen han medProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Senast redigerad av Bjorkman; 26 September 2009, 12:06.B( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Tar inga bokningar innnan fisken "finns" är ju bara ägg en så länge och mycket kan ju hända men om ja börjar lägga ut bilder på yngel kan du ju höra av dig
Akvariet är 250*70*70 kommer en bild när leken är klar o ja vågar putsa rutanSenast redigerad av shreek; 26 September 2009, 12:09.Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
mvh BjörkmanB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromistja du vi har ju beställt 20 st från afrika ju ta det lungt
dom e ju fångadeB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
kan säga direkt att det inte är samma fisk(fångst plats).
mvh / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Kommentar
-
-
forskjell på petro
Kan noen forklare forskjell på petrochromis red bulu point og red luagala? Er det fangst stedet? Har noen bilder av Luagala?Kommentar
-
kolla på en karta o se vart kitumbi point ligger, då skulle jag villa veta vilka som har en fångst station där.
MVH / PontusSenast redigerad av pontus; 27 September 2009, 16:02.Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
Kommentar