If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
här var moshina nya och inte så gula men red bulun var loaded
Du tar ID vilket är det efter likamedtecknet dvs. fGeqI1KGWSo
Sedan klistrar du bara in texten från Joakims FAQ och lägger in ditt bild ID(jag lägger in _ på tre ställen annars ser du bara bildlänken) [_youtubehd]_fGeqI1KGWSo[/_youtubehd]
Då borde det bli så här:
Senast redigerad av Ola Svensson; 01 September 2009, 10:31.
Nu när vi har möjlighet att även lägga upp filmer på vårt eminenta forum så kanske en tråd med blandade filmer på våra fiskar och akvarium kan vara lite kul. :D
Jag börjar med en film på min tuggande Labidochromis caeruleus
iFrl-ApHbCo
Det kommer en film på matningsdags i akvariet, men den har inte laddats upp till
Typ samma fisk fast mindre (20 cm med pellets),billigare (800 :-/st?),lättare att hålla (borde funka med 1+10 i 1000 l,ngt snällare och förmodligen ngt lättare att få tag på...
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Har personligen blivit närmast barnsligt förtjust i Yellow Moshi efter att ha följt denna tråd och andra Petrochromis trådar...Texas Longola är också en liten favorit.
Kan inte någon av er Petrochromis-fantaster slänga ihop en artikel till Ciklidbladet??? Det är ju en av trådarna som det är lite fart i på forumet, och en fisk som inte är alltför vanlig hos gemene ciklidist./Tony
Kan inte någon av er Petrochromis-fantaster slänga ihop en artikel till Ciklidbladet??? Det är ju en av trådarna som det är lite fart i på forumet, och en fisk som inte är alltför vanlig hos gemene ciklidist./Tony
Kan bara hålla med. Vore jättekul att läsa en artikel med mycket fina bilder och lite tips om hur man håller dessa fiskar. Då lär även intresset för dem öka i landet kan jag tänka mig.
skulle vara kanon om några som håller petrochromis kan berätta om myten petrochromis. Som sades i inlägget ovan så bör det i komob med fina bilder öka intresset för denna ciklid.
Kommentar