If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag tror också på svart. Jag vet dock att en känd akvarist här i Stockholm körde med mörkt grönt som akvariebakgrund och det tog fram färgerna fint. Men om man tittar på malawi-bilder så är det svart i hålorna.
Jag tror också på svart. Jag vet dock att en känd akvarist här i Stockholm körde med mörkt grönt som akvariebakgrund och det tog fram färgerna fint. Men om man tittar på malawi-bilder så är det svart i hålorna.
jo man får fram bilder med svart bakrund fisken syns tydligare som på denna bild
Faktiskt lite nyfiken då du ställde frågan hur snabbt man kunde betala för att få lägga in bilder
sur desperat gubbe polis .... jösses
nyfiken lägg ner du vill bara provocera!!!!!!
och varför bry sig om andra människor ??????????????????????????
vill du vara medlem varse god va det !! men skit i mig tack
jag bryr mig inte om du är medlem eller inte totalt ointressan det enda som ev kan göra mig lycklig är om du inte är i denna tråden efter som du aldrig pratar petrochromisar du är ett störande moment i denna tråden mycket tråkigt .
och nej jag ställde frågan från början hur man kan lägga in bilder utan att betala medlemsavgiften .
efter som det var en nyhet på ciklid och jag fick massor av svar men inte på min fråga utan enbart trams som tex (betala medlemsavgiften huhu ) men varför ska jag betala en medlemsavgift om medlemarna är otrevliga ??????
kan du förklara vad jag får ut av att jag betalar medlemsavgiften =en ciklid tidning resten av pengarna fikar ni upp och åker på sällskaps fisk picknick med . det ger mig nada !!!!!
och att bli medlem just nu känns som att gå med i puckade människorsällskap efter som 50 % av medlemarna på detta forum är mycket ovänliga och svarar inte på frågor /hoppar in lite då och då och bara provocerar som tex du christer helt onödigt
snälla christer kliv åt sidan i denna tråden tack !!!!!!!!
vill du prata eller lägga upp bilder på petrochromis välkommen
dvs DET SKULLE INTE SKADA OM DU VAR NYFIKEN PÅ PETROCHROMIS I STÄLLET ..................
och varför bry sig om andra människor ??????????????????????????
vill du vara medlem varse god va det !! men skit i mig tack
jag bryr mig inte om du är medlem eller inte totalt ointressan det enda som ev kan göra mig lycklig är om du inte är i denna tråden efter som du aldrig pratar petrochromisar du är ett störande moment i denna tråden mycket tråkigt .
och nej jag ställde frågan från början hur man kan lägga in bilder utan att betala medlemsavgiften .
efter som det var en nyhet på ciklid och jag fick massor av svar men inte på min fråga utan enbart trams som tex (betala medlemsavgiften huhu ) men varför ska jag betala en medlemsavgift om det finns en ny regel som säger att man får posta bilder endå .
kan du förklara vad jag får ut av att jag betalar medlemsavgiften =en ciklid tidning resten av pengarna fikar ni upp och åker på sällskaps fisk picknick med . det ger mig nada !!!!!
och att bli medlem känns just nu som att gå med i puckade människorsällskap efter som 85 % av medlemarna på detta forum är helt otroligt ovänliga och svarar inte på frågor /hoppar in lite då och då och bara provocerar som du christer helt onödigt
snälla christer kliv åt sidan i denna tråden tack !!!!!!!!
vill du prata eller lägga upp bilder på petrochromis välkommen
dvs DET SKULLE INTE SKADA OM DU VAR NYFIKEN PÅ PETROCHROMIS I STÄLLET ..................
Jag har Petrochromis sedan 1981
puckade människorsällskap
det var inte så snällt sagt om våran förening
själv är jag alltid trevlig
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Kommentar