Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Ja det var jo et supert kompliment
Det er jo ikke mange som har like mye petro som du PeterOg de er nydelige!!
Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromistja petrochromis kungen vad hände
det var länge sedan
tricolor jo jag tror så också hehe köpte dom som texas red fin ubwari mindre kul)
Har flyttat, blivit pappa, jobbar mkt så det har inte blivit så mkt akvarium. Får bli ett fett kar med petros när vi skaffar hus är det tänkt.Kommentar
-
Paolo var väl med en det på det gamla Tropheini-forumet har jag för mig, och en holländare som hette Gijs?
Fan Calle...du måste bygga in ett superkar i den där villakonstruktionen så jag kan komma upp och sitta och grogga framför det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mina macrognathus katumbi point har lekt några ggr nu men honan äter/spottar äggen innom några timmar.
Är det bara så att dem behöver mer träning eller vad kan man göra ? Kan tillägga att både mina trewavase och mina kazumbe hålller rommen bra i samma kar .Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
MvhKommentar
-
Kastrerad hane som inte kan befrukta äggen kanske??1300L petrochromisKommentar
-
skulle kunna vara så men jag har fler hannar som är dominanta o "delar" på leken har även provat att plocka bort hanar för att minska stressen men ickeProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Men men så här såg det ut i morse för dem som vill se.
tyvärr filmat med sambons SKIT kamera ( min egen utan batteri när man väl behöver den) så kvaliten är inte den bästa .
Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisnej allt e lungt han är chef nuinga problem
när ska vi ta texas bulu hanen ska vi ta det på onsdag då är jag ledig1300L petrochromisKommentar
-
Men men så här såg det ut i morse för dem som vill se.
tyvärr filmat med sambons SKIT kamera ( min egen utan batteri när man väl behöver den) så kvaliten är inte den bästa .
http://www.youtube.com/watch?v=CZcCPBQzYLo
Vackert vad det i alla fall!! Mvh BjörkmanB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
Kommentar