Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Ja det var jo et supert kompliment
Det er jo ikke mange som har like mye petro som du Peter Og de er nydelige!!Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromistja petrochromis kungen vad hände
det var länge sedan
tricolor jo jag tror så också hehe köpte dom som texas red fin ubwari mindre kul )
Har flyttat, blivit pappa, jobbar mkt så det har inte blivit så mkt akvarium. Får bli ett fett kar med petros när vi skaffar hus är det tänkt.Kommentar
-
Paolo var väl med en det på det gamla Tropheini-forumet har jag för mig, och en holländare som hette Gijs?
Fan Calle...du måste bygga in ett superkar i den där villakonstruktionen så jag kan komma upp och sitta och grogga framför det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mina macrognathus katumbi point har lekt några ggr nu men honan äter/spottar äggen innom några timmar.
Är det bara så att dem behöver mer träning eller vad kan man göra ? Kan tillägga att både mina trewavase och mina kazumbe hålller rommen bra i samma kar .Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
MvhKommentar
-
Kastrerad hane som inte kan befrukta äggen kanske??1300L petrochromisKommentar
-
skulle kunna vara så men jag har fler hannar som är dominanta o "delar" på leken har även provat att plocka bort hanar för att minska stressen men ickeProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Men men så här såg det ut i morse för dem som vill se.
tyvärr filmat med sambons SKIT kamera ( min egen utan batteri när man väl behöver den ) så kvaliten är inte den bästa .
Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisnej allt e lungt han är chef nu inga problem
när ska vi ta texas bulu hanen ska vi ta det på onsdag då är jag ledig1300L petrochromisKommentar
-
Men men så här såg det ut i morse för dem som vill se.
tyvärr filmat med sambons SKIT kamera ( min egen utan batteri när man väl behöver den ) så kvaliten är inte den bästa .
http://www.youtube.com/watch?v=CZcCPBQzYLo
Vackert vad det i alla fall!! Mvh BjörkmanB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
Kommentar