Ursprungligen postat av pettapetrochromis
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromishur menar du då ???
har du sätt en fisk skita ut sina egna tarmar förut ????
Har letat nu för att försöka hitta samma källa som jag kollade då, men har inte lyckats än. Återkommer om det.Kommentar
-
Ingen tvekan om att det är tarmar vad det sen beror på kan ja inte svara på. Men mitt råd är att avliva fisken så den slipper lida och så att ev bakterier inte sprider sig, verkar osanolikt att de skulle gå tillbaka.Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromis)))Senast redigerad av Johan F; 24 November 2009, 22:28.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Har hatt samme tilfelle av unaturlig "avføring". Det skjedde ganske kort tid etter fisken kom fra sjøen og etter medisinering.
Tror nok avliving er det beste for fisken. Min troffe døde hvertfall kort tid etter..
Mvh,
KristianKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromis
kasumbe electric blue
ett sista minneProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
hvor kan man få kjøpt slik medisin? greit å ha i hus.Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisingen anning men just denna variant kasumbe electric blue är inte specillt vanlig i handeln trist att just denna råkade ut för detta
men som tur är köpte jag 22 yngel också från dan som hade tur och fick yngel på sitt wf par
vad jag förstår är det denna fisk som är fångad i halembe
http://images.google.se/imgres?imgur...AtCE_AbO1eGuBQ
Halembe kommer mina kazumbe i från oxå har du några bilder på honorna/hanarna utan ditt blåa lysrör ?Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromishehe jag fick lek på texas longola i dag hoppas honan håller !!!
den här gången ska jag inte mata på 3 dagar så moders instinkten slår på
och i går fick jag lek på texas red fin ubwari ))
I like!! Härligt att läsa med tanke på gårdagen!
mvh BjörkmanB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Kan inte nån skriva något roligt på sidans roligaste tråd. Petta upp med lite balla bilder eller nåt...1300L petrochromisKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromis:p:p:p:pKommentar
-
Mycket snygga bilder. Firren på den översta bilden är grym.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
Kommentar