If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
så slipper vi ciklid poliserna efter som man inte får prata sådant här
ps jag ska posta lite bilder ) strax
Ingen vidare uppskattning av de som arbetar ideellt för att du ska kunna förmedla ditt intresse och din odling/försäljning av Petrochromis. Fruktansvärt otacksamt och oförskämt. Sådan där skit retar mig rejält...
Om du bara höll dig till att visa foton och diskutera Petrochromis så vore allt perfa..men det kan du inte...tyvärr.
Om du bara höll dig till att visa foton och diskutera Petrochromis så vore allt perfa..men det kan du inte...tyvärr.
Det är nog svårt att bara diskutera petrochromis då så många ständigt tjafsar om annat. Alla är vi lika goda kolsupare. Tråden var på väg åt rätt håll nu men nu lär den spåra ut igen :/
tycker om både stora och små firrar, synd att inte petro har nån art som blir mindre för mej, eftersom ja har svårt med ytterligare ett större kar i bostaden tyvärr..men skulle jag ha plats så blev det nog Trewavasae tror jag, de blir väl runt 18 cm!?
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
över 20 var stort har sett fullvuxna några gånger men glömt bort storleken (det var visserligen ett tag sen). Famula blir visserligen mindre men ja tycker inte att de är så snygga-då har jag iof inte sett fullvuxna..
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Kommentar