Tack....
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
drar väll till med lite fler bilder som ja tog i går efter inkoppningenProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ok, vet inte om jag har lust att måla bakrutan. Vill hellre ha en film av något slag. Men den lystern som den blå färg du andvänt är så otrolig läcker!
Om jag får för mig att måla mitt 720 på bakrutan. Vad har du för exakta uppgifter angående färgen? Nyans, pris, vad kan man köpa den?Kommentar
-
Ok, vet inte om jag har lust att måla bakrutan. Vill hellre ha en film av något slag. Men den lystern som den blå färg du andvänt är så otrolig läcker!
Om jag får för mig att måla mitt 720 på bakrutan. Vad har du för exakta uppgifter angående färgen? Nyans, pris, vad kan man köpa den?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Du kan annars köpa en planch i en zooaffär. De är dessutom tonade mot svart nedåt så att de ger mer känsla av rymd. Då de är gjorda i plast blir inte skilnaden mot målat så stor om man inte bucklar dem på hemvägen och sätter fast dem med rejält med tejp med en gång. Ta gärna silvertejp och spänn ordentligt.
Den med svart toning neråt har jag aldrig sett. Skulle vara kul att testa. Kanske prova med båda två och sen se.....Kommentar
-
Om jag får för mig att måla mitt 720 på bakrutan. Vad har du för exakta uppgifter angående färgen? Nyans, pris, vad kan man köpa den?
Ang kulör ingen aning blandade lite slattar ja hadde
och priset blev där med 0:-Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Mer Bilder
Är det inte fler som har Petrisar i detta avlånga land ??
Ös på med lite bilder ni som har, så tråden får lite mera livProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Tack för tippset! Jag har andvänt matolja förut när jag satt på affish för att få lystern i akvariet. Men nu har det kommit ett preparat för just detta endamål. Det blir nog en affish endå. Har moduler i akvariet för övrigt.
Den med svart toning neråt har jag aldrig sett. Skulle vara kul att testa. Kanske prova med båda två och sen se.....
Jag har för mig att PWSS har den planschen.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar