Noen som kan forklare hvordan man ligger inn bilder her?
Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Macgrognathus rainbow hunn:
Kommentar
-
syns du mine var bleke?Kommentar
-
synes betyr på svensk, en beskrivning av en ting.
om den moshien på bilde som vi har postet er den bleik? vi synes den er veldig fin:-)Kommentar
-
-
er det kiriza gold du har med dina longola?Kommentar
-
hvilket lys bruker du i dine petrokar?Kommentar
-
ok det var flott lys!
Vi har 2 x 150w hqi+2 x t5 54 w+ 2 ledKommentar
-
Jag visste inte att Pettrisar kunde vara så färgsprakande som ni visat upp Man får ju nästa lust att ha dom Nej, men de ser otroligt balla ut. Som ett muskel paket med med något glatt och galet över sig.
Roligt att se hur snyggt du fått till dina akvarier Peter och även ni andra som visat upp era Lever pettrisar i samma typ av biotop som troffar? Antar att de vuxna djuren i sjön inte har så många fiender? Kanske krokodiler dåSenast redigerad av Mattias777; 31 August 2009, 08:55.Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisjag håller med blue giant är något i en klass för sig själv & det bli det ultimata utmaningen har aldrig sätt någon lyckats hålla en grupp
utan bara en hane kvar till slut
men jag tror att man kan balancera detta med mycket petrosar i burken
och jag kan jag trösta dig med att jag har jagat dom i snart 3 år och har ev en sändning klar på 10 st från africa så vill du ta 5 av dessa så småning om är det ok
kolla denna video på blue giant dessa är visserligen ny insläppta men man kan anna hur blåa dom kommer bli
priset på dessa är 3500 st funderar på att ta 2+2
men från africa kostar dom bara 25 euro st + frakt dom som jag har på g )))
men frakten lär gå på 8.000 till 10.000 så det är bra om man beställer mera petrosar i samma sändning
Låter intressant får nog snart slå dig en signalPetrochromis biten!Kommentar
-
tjenare allihopa
ngn eller några som har haft Nicaraguensis?? isåfall skulle jag vilja veta mer om domCA! finns inget annatKommentar
-
Petrochromis nicaraguensis, det var en ny variant? Skriv i centralamerika tråden istället.FrontosamarkusKommentar
Kommentar