Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Bra att veta så slipper man slita håret av sig om käkar upp äggen även denna gång( om jag nu hade haft hår).Kommentar
-
Kommentar
-
Längtar till mina småttingar är lika stora och röda mina är 3cm nuKommentar
-
Det är bara att mata på fisk till äta har jag aldrig varit med om. Problemet med att ha dom med andra arter är de andra arterna riskerar att bli tjocka och i värsta fall sjuka eller att petrochromisarna blir avmagrade. Matar mina 5 gånger om dagen med så mycket olika sorters kost som möjligt. Frun frågade i går om jag andvänder alla burkar med mat här hemma i går. Räknade efter och till petrochromisarna har 6-7 olika sorters foder . Så jag kunde svara jaKommentar
-
Otroligt vacker fisk du har där Cronan.
Hur blir färgerna med stigande ålder?Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Dom blir bara bättre och bättre. Föreldrar gruppen till mina där är samtliga djur helt utfärgade var en grym syn.
Tror samtliga djur i min grupp kan bli ännu rödare samt mer blå/lila i ansikts masken.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det är bara att mata på fisk till äta har jag aldrig varit med om. Problemet med att ha dom med andra arter är de andra arterna riskerar att bli tjocka och i värsta fall sjuka eller att petrochromisarna blir avmagrade. Matar mina 5 gånger om dagen med så mycket olika sorters kost som möjligt. Frun frågade i går om jag andvänder alla burkar med mat här hemma i går. Räknade efter och till petrochromisarna har 6-7 olika sorters foder . Så jag kunde svara jaKommentar
Kommentar