Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen. -
Menar du att Green/Yellow som jhes har är Petrochromis macrognathus från Nsumbu?
Du har en bild på denan i artregistret, eller är Sumbu inte detsamma som Nsumbu? Dvs din är Sumbu och jhes är Nsumbu?
De liknar inte varann direkt?!
Deelay, vet du om den bilden du har tagit som huvudbild är en från "katumbi point" eller "kambo ikola"?
.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Menar du att Green/Yellow som jhes har är Petrochromis macrognathus från Nsumbu?
Du har en bild på denan i artregistret, eller är Sumbu inte detsamma som Nsumbu? Dvs din är Sumbu och jhes är Nsumbu?
De liknar inte varann direkt?!
Deelay, vet du om den bilden du har tagit som huvudbild är en från "katumbi point" eller "kambo ikola"?
.
/HenrikKommentar
-
Ok tack. Det var en riktigt snygg bild tycker jag. Hur stor var den då bilden togs?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
De växer väldigt snabbt med andra ord...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Petrochromis sp. moshi "Bulu Mabilibili" F1
De här sju fick flytta idag, från en välfylld trut till ett litet 37-liters.Senast redigerad av maltandis; 22 October 2012, 17:15.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dålig bild men hittade dessa i nol. Man blir ju riktigt sugen. 6+10 ska det vara.
//PeterKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Vad matar ni era Petrisar med?
jag kör med Sera Flora och hickari ciklid excel mini.
En fråga till, Är det någon som har några bra tips om hur man ser kön på petrisar i storleken 7-12 cm? Tänkte jag skulle rensa ut lite hanar.Kommentar
-
Matar bara med hickari ciklid excel mini och medium.
Sortera bara inte bort för många hanar för dom är duktiga på att sortera bort varandra
Vill oxå veta hur man skiljer på ungdjur, för jag ser då ingen skillnad på könsöppningenKommentar
Kommentar