Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Klart du ska ha ett större kar, 500 liter kan ju bli för litet för petrisarna.
Mitt är 200x80x60.
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Försöker få lite liv i tråden igen, så här e en bild på P. Macrognathus "Nsumbu", hane på ca. 20cm.
Efter att ha sett lite macro irl o på bild tror jag att odlade ex. inte får samma extrema strutmun som dom får i sjön, beror nog på pellets vs algbetningKommentar
-
Grym bild!! Vilken skärpa! Ser inte riktigt ut som de i artregistret?!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Lite Petrochromis
Petrochromis sp. moshi "Bulu Mabilibili" 22 cm
och
Petrochromis sp. "kasumbe" 20 cmMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
[QUOTE=jhes;886571]Vilka snyggingar ,men va är det för fisk under Moshin (den på samma bild då)[/QUOTE
Det är en P sp. Texas red Ubwari Både under och över.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Fler av de stora fiskarna.
Bild 1 og 2 Petrochromis famula Tembwe
bild 3 og 4 Petrochromis sp. "texas red" Ubwari.Senast redigerad av maltandis; 21 October 2012, 14:04.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Snygg firre, såna har jag ju med Tack för dom jhes Mina är 4-5 cm just nu.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar