Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
-
Tänkte först sälja min moshigrupp men nu kompletterade jag förra veckan med 10 st VF djur 2+8 så jag behåller dem.
Nu är gruppen stor med fördelningen 11+15 så dom får gå i 720 karetPetrochromis biten!Kommentar
-
Det enda jag väntar på nu är mina 18 giants som kommer om 1 månad förhoppningsvis. Har beställt minst 18 men vet ej hur många som kommer.Petrochromis biten!Kommentar
-
nice, jävligt synd på dom andra BG men i bland blir det ju strömavbrott, kom just hem med karet, och har börjat med puts ritualen. fick även med 38 vuxna tropheus dubois och lite små yngel som spottades i frigolit lådorna, men dom åkte ner i ett 600L i lokalen. aa nsumbu´n är tok läcker kommer lite bilder så snart allt är klart.
MVH /PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Det
nice, jävligt synd på dom andra BG men i bland blir det ju strömavbrott, kom just hem med karet, och har börjat med puts ritualen. fick även med 38 vuxna tropheus dubois och lite små yngel som spottades i frigolit lådorna, men dom åkte ner i ett 600L i lokalen. aa nsumbu´n är tok läcker kommer lite bilder så snart allt är klart.
MVH /Pontus
Så fota på nu Pontus!Kommentar
-
Gammel Dansk Petrochromis artikel som jag stötte på:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
Har delat av akvariet med filtermatta så honan inte blir stressad under
ruvningen.Petrochromis biten!Kommentar
-
Kommentar
-
Jag
hoppas det går vägen med giant tugget Magnus. Efter dina motgångar med dessa giants så förtjänar du ett gäng yngel från dem.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Han gillar nacken, var det samma hanne som bet en i nacken tidigare?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar