Är Petrochromis nått att ha?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisdet säger du bara för att du inte har råd
nej nu var jag elak troffar e snygga & grymma för nybörjare ))))
nej nu var jag elak igen fy ))
nej seriöst troffar är mycket snygga fiskar inget snack om saken !
men när man har hållt tropheusar en längre tid kan det vara kul att prova på en ny utmaning
och det som e roligt med petrosar är att dom inte går att få tag i så lätt och man får jaga dom över hela världen och det gör hobbyn intressant så kanske du förstår oss bättre som kämpar med dessa fiskar
troffar är ganska lätta att få tag i dvs div arter
mvh peterjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisdet säger du bara för att du inte har råd
nej nu var jag elak troffar e snygga & grymma för nybörjare ))))
nej nu var jag elak igen fy ))
nej seriöst troffar är mycket snygga fiskar inget snack om saken !
men när man har hållt tropheusar en längre tid kan det vara kul att prova på en ny utmaning
och det som e roligt med petrosar är att dom inte går att få tag i så lätt och man får jaga dom över hela världen och det gör hobbyn intressant så kanske du förstår oss bättre som kämpar med dessa fiskar
troffar är ganska lätta att få tag i dvs div arter
mvh peterKommentar
-
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromisnej jag menar att barber är elite fiskar
men du har säkert sålt för en förmögenhet......jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
mvh BjörkmanB( Crazy about Tanganyika,Petrochromis, Tropheus and frontosa:PKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av pettapetrochromissnälla christer du har väl aldrig handlat med sådana fiskar på sådan nivå
och jag kan informera dig om att jag har precis sålt 20 st red bulu till slovakien för 40 000:-
jag tycker du gör rätt i att sälja barber/ sällskapsfiskar ,det säljer bra och ger bra avkastning
när du annonserar ut dom för en tusenlapp st
märkligtjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar