Trött på dammen
Kollaps
X
-
-
Vi har en granne på 70+ som klipper pensionärer i sitt hus,
och en av dom trillade omkull utanför vårat hus på bakgatan,
den enda som var hemma var den yngsta grabben 11 år Wille,
då drar han ut en stol o ringer efter en ambulans (livrädd att han gjorde något fel)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag vet en som fick tag i en härlig tvåa nära sitt arbete (det var innan han var i Norrland och friade). Den var som gjord för ett stort akvarium och allt. Två aber bara - lägenheten låg högst upp utan hiss och det tänkta akvariet var för stort att kunna få plats i trappan. Vad gör vår kära (på den tiden i alla fall) yngling då. Jo han tar fogsvansen och sågar av mittenstaget till vardagsrumsfönstret - beställer en kranbil modell större (se inlägg #215) och lyfter upp akvariet lätt som en plätt. Bara några små omständigheter såsom att vardagsrummet vette mot den nyanlagda gården (gräsmatta och allt) och att dåvarande grannar blev lite........ Visserligen så gjorde vår käre yngling rätt för sig och nyanlade gräsmattan (om jag kommer ihåg rätt så var det en av de här rengniga höstarna i Bromma) men ryktet säger att det fanns grannar som inte hälsade förrän han flyttade ut till villaförorten.....
Det är inte bara dina grannar som får goda skratt utan även vi som har ett halvt land som skydd för galenskaperna
MVH Lasse;) Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt ;)Kommentar
-
När du säger det Lasse ..............det var precis likadant förr
möjligen hade vi roligare Herrmiddagar i min tvåa..........suck sedan kom kvinnorna.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Det där är ungefär vad jag fick höra när jag inte drog in magen i god tid på lagret när den gode ägaren skulle förbi i dom trånga gångarna... men när han fick veta att jag skulle handla så höll han nästan på att säga nånting snällt men det hoppade bara ut en större groda...Kommentar
-
Jag kan rekommendera BMW i Segeltorp dom ger både komplimanger och säger sig ha låga priser....Kommentar
-
Finns det inte moderater som kan moderera bort otrevligheter....? finns ju uppenbart folk som inte har här att göra...Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Tittade in hos våra Sparvpapegojor
dom har minst 6 ägg
Nisse är inte helt nöjd med dettajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor