Trött på dammen
Kollaps
X
-
-
Grattis! Ser kanon ut och ännu bättre blir det när det kommer lite alger osv.
När man ser resultatet blir man verkligen sugen på att göra en egen men det får nog bli en med vanlig dammduk som första damm i alla fallKommentar
-
Äntligen tätt! Jättefint blev det ju!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Gratulerar dig Christer till att dammen är klar!
Stor underhållning att läsa tråden från början till slut!
Vad blir nästa projekt?
Göra om källaren till akvarium?
Mvh din travkompis!Trav är nästan lika kul som Malawiciklider!
www.travaren.seKommentar
-
Japp instämmer en kul tråd att läsa och följa :-)
Kul att se resultatet blev så bra :-) Grattis!Kommentar
-
Kommentar
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Sedär...något att se fram emot att få ta del av! Hur ser det annars ut i dammen och dess närhet? Kan du inte ta med något foto där man ser hela dammen från lite distans?Kommentar
-
vi hade lite otur när vi sprängde lite för poolen (dom ogillade oss ett par år)
baara en liten sten på deras altan ca 10kg....bara en planka gick sönder, tror ni att dom borde få veta att vi sprängde innan.
Det är riskfritt att spränga med patroner o vatten.
dom blev skitsura.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Om jag backar längre trillar jag ner till grannen, och hamna där är som att hamna i helvetet.
vi hade lite otur när vi sprängde lite för poolen (dom ogillade oss ett par år)
baara en liten sten på deras altan ca 10kg....bara en planka gick sönder, tror ni att dom borde få veta att vi sprängde innan.
Det är riskfritt att spränga med patroner o vatten.
dom blev skitsura.Kommentar
-
en letar ogräs i hela området (bra för alla)
en annan klagar oavbrutet på buller från oss (visserligen dolt buller Hatgrannen)
Sedan har vi en familj från Indien alla går med klänning o han är professor (underbara människor)
En annan hjälpte våra Indier med trädgården o man vill ju vara trevlig så jag frågade var dom bodde (andra sidan gatan typ 30m från oss) han är nästan granne.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Vi har mysiga grannar
en letar ogräs i hela området (bra för alla)
en annan klagar oavbrutet på buller från oss (visserligen dolt buller Hatgrannen)
Sedan har vi en familj från Indien alla går med klänning o han är professor (underbara människor)
En annan hjälpte våra Indier med trädgården o man vill ju vara trevlig så jag frågade var dom bodde (andra sidan gatan typ 30m från oss) han är nästan granne.Kommentar
-
Innan vi hade en riktig pool
skulle vi vara snåla
köpte den största poolen som flytkrage 30000 liter, till saken hör att vi bor högst upp på kullen, men vi har en ganska rak gräsmatta......lutar bara lite till grannen som fick en sten på altanen.
vi fyllde den o invigningen skulle vara dagen efter
.....men poolen ville inte vara kvar hos oss utan rörde sig sakta men säkert mot grannens friggebod, vad göra om inte sätta sig på kragen o tömma 30000 liter på någon minut, ingen behövde vattna på minst två dagar.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar