Förrådet till odlings/hobbyrum
Kollaps
X
-
-
Då är det ingen ide och chansa ens.
Kommer nog köra mycket regnvatten ifrån naturen istället.
Stor regntunna och filtrera det med kol.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det blev ett riktigt fint odlingsrum. Men du måste väl ha en fotpall till stolen.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Tack grabbar!
Fotpall kommer och annan stol, det är frugans kontorsstol jag snott
Önskar mig stol med fotpall till jul, även en liten kyl.Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Odlingslokalen har gått och blivit teknisk
32 tums tv, stereo och data
Även kommit in lite nya Altum.
Nu har lokalen gått ett tag. Fast det är 8- så håller sig rummet 25gr när det släckt och 26-27gr när det är tänt. Roliga är att tarmostaterna i karen går knappt igång.
Avfuktaren håller bra värmen bra när man har kommit upp i den värme man vill ha.
Så jag är riktigt nöjd med isoleringen
Även allt annat oxå.Kommentar
-
Odlingslokalen har gått och blivit teknisk
32 tums tv, stereo och data
Även kommit in lite nya Altum.
Nu har lokalen gått ett tag. Fast det är 8- så håller sig rummet 25gr när det släckt och 26-27gr när det är tänt. Roliga är att tarmostaterna i karen går knappt igång.
Avfuktaren håller bra värmen bra när man har kommit upp i den värme man vill ha.
Så jag är riktigt nöjd med isoleringen
Även allt annat oxå.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Tack grabbar,
Är riktigt nöjd. Fått det precis som jag vill, ingen stor odlingslokal, bara ett hobby/mysrum.
Bara våningssängen kvar och bygga så flyttar jag ut ifrån husetKommentar
-
Ser ju kalas ut. Ditt rum är lite större än mitt. Kan vistas max 2 personer åt gången i mitt fiskrum 210x150 ungefär är mitt rum. Så där finns inga flashiga datorer och tv-apparater Bara fisk och fiskböcker.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Det var sambon som tyckte att vi inte skulle ha tv i sovrummet mer, så jag tog ut den i rummet. Sen hade jag en gammal stereo och data sen innan.
Men får se i framtiden om det blir kvar. Skall inredda en vägg till med kar. Tanken är att där skall in 6 stycken 375 kar på väggen som är fri.
Fiskböcker har man på dassKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar