Ja sten har vi väl nästan alla i våra burkar. Jag skulle gärna veta vad ni har för absolut favoritsten att inreda med, själv är jag väldigt svag för mörkgrå skiffer , går att göra fantasiska inredningar med.
Favoritsten??
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Faxe kalksten är min absoluta favorit. Svår att komma över dock om man inte vill ta sig till Danmark.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Min absoluta favoritsten är kolsten som är den enda stensorten som jag använder i mina kar.Självklart Viktoriaciklider i alla mina kar;);)Kommentar
-
Vanlig hederlig svensk gråsten, helst plockad vid en sjö eller rullstensås så de är rundade.// Magnus ArvidssonKommentar
-
Om man inte vill ha lite jobb så e min favvo sten akvarieberg... Men min favvo nr1 e sprängsten som INTE har skarpa kanter och som kokas inann den åker ner i karet....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Vit dolomit. Håller sig ljusa längre än tex faxe & "hålsten" etc.
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Varierar utefter inriktning i kar. Nu när jag kör mest sydamerika med mycket rötter och rådasand vill jag ha sten som går färg och formmässigt ihop; granit och gnejs med inslag av rött.
Ibland drömmer jag om att göra mitt 1100 l till ett ljust troffekar därför att faxekalk är så jävla snyggt..Kommentar
Kommentar