Jaguarciklid - Parachromis managuensis
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
kajjan: jo det är det. Det är otroligt att se hur de tar hand om ynglen
A C-son: Det här är 3 eller om det är fjärde kullen de här har hos mig,och de har alltid haft rätt stora kullarKommentar
-
Blir det något av kullarna?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
-
Barnen gjorde tappra försök att räkna dem, men de gav upp efter ett tag. och min minsta dotter utbrister i vild förtvivlan "....men mamma, de lyssnar ju inte på mig. Jag brukar stå still när du säger åt mig ju, så varför är inte dom stå still när jag säger åt dem ....kan inte du säga åt dem att vara still "Kommentar
-
Kommentar
-
Ciklidtok: haha, gulligt
Robin: Hanen åkte på popeye av nån anledning, medicinerat honom i ett seperat akvarium. Verkar vara återställd nu så ska återförena dom nu i dagarna!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mina jaguarciklider är i lektagen igen, men de har fortfarande ganska många yngel kvar från förra kullen, som simmar runt i hela akvariumet. är detta normalt, att de leker medans ynglena är såpass små ?? och hur bör jag göra ?? Skall jag flytta undan de "gamla" ynglen , för att de inte skall bli uppäten av föräldrarna ??Kommentar
-
Mina jaguarciklider är i lektagen igen, men de har fortfarande ganska många yngel kvar från förra kullen, som simmar runt i hela akvariumet. är detta normalt, att de leker medans ynglena är såpass små ?? och hur bör jag göra ?? Skall jag flytta undan de "gamla" ynglen , för att de inte skall bli uppäten av föräldrarna ??
Om du har en tanke på att dra upp yngel
så är det ju läge fånga upp ett gäng annars låt det vara
Se vad som händer...själv har jag inte varit med liknandeMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar