N'konde var ganska lik. Jag har dessutom fått bilder från Tanganyikasjön från Carl. Några bilder är sjukt bra, där man verkligen ser biotopen.
Foton på Tropheus önskas
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag fick både N'konde och Musangabilden av honom.Kommentar
-
Stiffe hjälper mig med att korrekturläsa och se till att alla sorter är rätt. Är det någon annan som har bra koll på Tropheus får ni gärna maila mig. Jag skickar då en pdf med bilderna som kan korrekturläsas.Kommentar
-
Har fått in foton på Linangu och Rutunga.Kommentar
-
Kommentar
-
Är
[QUOTE=rent vatten;781790]Finns det foto på tropheus blue rainbow? Hiitade dessa på nätet och blev genast förälskad.[/QUOTE
det inte Chaitika som kallas blå regnbåge?Kommentar
-
[QUOTE=doohan;781792][QUOTE=rent vatten;781790]Finns det foto på tropheus blue rainbow? Hiitade dessa på nätet och blev genast förälskad.[/QUOTE
det inte Chaitika som kallas blå regnbåge?[/QUOTE
Det verkar så,ser jag?Kommentar
-
Jodå chaitika har jag själv så det finns bilder ;-)Kommentar
-
Har oxå tre stora hannar o 25 små yngel av denna granna troffeDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Jag har bestämt att vi kör en plansch med troffar också i anslutning till artikeln.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Tjooooooooooooohoooooooooooooo!!!!!!Kommentar
-
Ni grymma troffefotografer. Gör ert bästa! Vad säger ni om att ha med bra bilder på 4 eftertraktade troffar
- Golden Kiriza
- Golden Kalambo
- Musanga eller Ilangi
+ självklart en dubbe? Vi smakar in den på ett av Carls undervattenfoton i sjön och det blir grymmast!
Som vanligt får ni hjälpa mig! Ställ in högsta upplösningen på kameran och bli förevigade!Kommentar
-
Ni grymma troffefotografer. Gör ert bästa! Vad säger ni om att ha med bra bilder på 4 eftertraktade troffar
- Golden Kiriza
- Golden Kalambo
- Musanga eller Ilangi
+ självklart en dubbe? Vi smakar in den på ett av Carls undervattenfoton i sjön och det blir grymmast!
Som vanligt får ni hjälpa mig! Ställ in högsta upplösningen på kameran och bli förevigade!
/Johan3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
Kommentar