Projekt alla världsdelar
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
äTack. Som sagt för en månad sen var senast jag sa aldrig diskus. Skönt att man inte håller vad man lovar för jag tycker dom är väldigt roliga att sitta och titta på. Kommer att hålla dom i rent kar i c.a 6 månader till sen köra dom i ett inrett kar med tetror och jordätare.Kommentar
-
Snygga bilder CronanKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
Härlig fotokavalkad. Tack för detta.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tack DaRe. Precis skaffat en hund till så midsommar firandet består mest av att gå ut med hunden en gång i timmen.Kommentar
-
-
Tack så mycket Banderad. Jodå sparar de flesta av ynglen både från Malawi och Tanganyika tyvär räcker inte platsen till och inte tiden heller för den delen för att utöka till fler kar. Här kommer en bild från mitt förråd där jag har de flesta av karen för mina yngel. Även några bilder som jag missade att lägga in i går.Kommentar
-
-
Jap verkligen vackra bilder och trevlig lokal du har också!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar