Så det blev ett gäng redz. Vad kul! Hur många blev det?
Projekt alla världsdelar
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kör några bilder från i går kväll. Flesta av fiskarns har vissats tidigare men bätre än inget iaf.
Petrochromis sp. "red" växer på ganska bra och äter fruktansvärt mycket.
Lamprologus ocellatus
Kommentar
-
-
-
Pseudotropheus saulosi
Metriaclima estherae
Aulonocara "fire fish" två unga hanar som gör upp men bara en av dom kommer att behållas.
Kommentar
-
Och en sista påParaneetroplus bifasciatus hanen. Börjar bli ganska stor nu har precis lekt igen så färgen är kanske inte den bästa.
Kommentar
-
Härliga bilder!
Alltid roligt att se andras fiskar och kar.
Paraneetroplus bifasciatus hanen var ju grymt läcker måste jag säga, har fått dille på stora ciklider på slutet tror jag.
Mvh
//AlfKommentar
-
Härliga bilder!
Alltid roligt att se andras fiskar och kar.
Paraneetroplus bifasciatus hanen var ju grymt läcker måste jag säga, har fått dille på stora ciklider på slutet tror jag.
hehe
CAKommentar
-
Håller med, riktigt fin bifasciata hanen Cronan, får slå näven i bordet och komma o kolla på dina kar/fiskar någon dag
Det är för dåligt att jag inte sett hur du har det trotts att det bara är ett stenkast imellan oss(ja ett långt stenkast)
CAKommentar
-
Kommentar
-
Tackar. Bara att titta förbi Robin kanske jag kan få dig tillbaka till malawi träsket igen eller varför inte petrochromisar.Kommentar
-
Petrochromisar och tanganyika lockar mig mer isåfall, men jag håller mig kvar i CA träsket... ett bra tag till iaf.
CAKommentar
-
Kör lite blandade bilder i kväll.
Labidochromis caeruleus
Copadichromis azureus tyvär ville inte de två finnaste hanarna vara med så det fick bli tredje hanen.
Ungdjur av Rödrubin
Två Saulosi honor som gör upp.
Kommentar
-
Protomelas taeniolatus hinderi med mc täckning
Fire fish hona som jag ska odla vidare på sen två bilder på mina nya avelshanar som bara ska växa till sig innan dom ersätter min stora hane. Skulle tro att dom är c.a 4 cm. (Hanen med det gula huvodet är endast utfyllnads fisk)
Kommentar
Kommentar