Jodå bifasciatorna har rätt bra kraft i sig. Ett tips försök aldrig stoppa ner handen för att skrapa alger när dom har frisimmande yngel det gör jäkligt ont. Plus att jag blev så jäkla rädd att jag smälde ett av täckglasen i marken så det kostade pengar med. Skulle tro att loiselle hanen är c.a 25 cm och honan 20cm.
Projekt alla världsdelar
Kollaps
X
-
-
-
Imponerande samling fiskar måste jag säga, riktigt vacker Metriaclima sp. "msobo" malawinörd som jag är. Men mycket bra CA-bilder ocksåKommentar
-
Tack. Fick faktiskt han och 2 till på köpet när jag köpte ett begagnat kar tänke först göra av med honom för han såg inte mycket ut för världen. Men ett par veckor med bra vattenvärden och bra foder gjorde susen. Väntar bara på att han ska leka av honan nu har börjat vissa upp sig för henne.Kommentar
-
Fina bilder!
Ser att du har trillat in i malawiträsket ordentligt ... precis som jag.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Tack Jinnarparen. Trodde du var på väg tillbaka till CA sidan igen. Men ett klokt val att forsätta nörda ner sig i malwiträsket.Kommentar
-
Kör några bilder i kväll de flesta har redan visats.
Placidochromis phenochilus
Protomelas taeniolatus
Lethrinops sp. "red cap"
Copadichromis geertsi
Kommentar
-
-
StiligaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Aulonocara "fire fish"
Den här börjar vissa mer och mer färg storlek c.a 4cm
Hona med nästa genaration fire fish i munen.
Kommentar
-
-
-
Tropheus moorii , Kalambo
Och till sist några jag inte vissat förut inga bilder att skryta med och fiskarna ser inte mycket ut för världen just nu.
Petrochromis sp. "red"
Kommentar
-
Pseudotropheus williamsi
[ATTACH]36725[/ATTACH]
[ATTACH]36726[/ATTACH]
[ATTACH]36727[/ATTACH]
Tropheus sp. "ikola"
[ATTACH]36728[/ATTACH]
Pseudotropheus williamsiKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
Kommentar