Är denna sida nedstängd?? Har försökt komma in på den någon vecka nu och det har inte lyckats!
Fiskförmedlingen
Kollaps
X
-
Fiskförmedlingen
Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Taggar: Ingen -
Ja, det har skrivits i några trådar tidigare att det inte går att komma in på den sidan.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Jag pratade med Daniel idag som har drivit och gjort sidan.
Sidan är nerlagd tillsvidare men kan komma upp igen.
Då mot en medlemsavgift då det kostar pengar att driva sidan.Kommentar
-
Ja, det är det som jag själv undrat över: Han skall väl inte driva sidan ideellt? Vad kan det komma att kosta?Kommentar
-
Självklart så är det någon som tjänar pengar på att driva en sajt, är det inte reklam så är det något annat som pengarna kommer in på.
Jag förstår Daniel att han vill ha lite pengar för det jobb han lägger ner.
MEN det finns en massa andra på detta forumet som inte förstår det, dom är så vana att söka på internet och hämta information gratis, så när då Daniel vill ha betalt en lite kostnad för allt jobb han lägger ner, då tror åtminstone jag, att det är många som backar ur.Nu skriver jag bara hypotetiskt, ursäkta Daniel om du blev inblandad.
Det har man ju sett här på ciklid.se, En del har ju inte ens råd att betala sin medlemsavgift, men ställa krav hur det ska vara på sajten är dom snabba på.
Det nyaste var att man skulle gå ut på facebook, för att det är ju gratis och saluföra sina ciklider, Lycka till.JanneSenast redigerad av malawijanne; 25 August 2009, 00:06.Kommentar
Kommentar