If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej alla undrande, senaste registret innehåller 902 medlemmar av olika former, dvs vanliga, heders, familje, annonsörer. Jag har inte uppdaterat listan på ca en månad så det kan säkert vara några personer till som betalt.
Jag skickar dig en lista snart Christer så hoppas jag att ni har tid att få iväg ett gäng tidnignar till medlemmar som väntar, kommer om ett par veckor.
Fortsatt trevlig sommar !
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Hej alla undrande, senaste registret innehåller 902 medlemmar av olika former, dvs vanliga, heders, familje, annonsörer. Jag har inte uppdaterat listan på ca en månad så det kan säkert vara några personer till som betalt.
Jag skickar dig en lista snart Christer så hoppas jag att ni har tid att få iväg ett gäng tidnignar till medlemmar som väntar, kommer om ett par veckor.
Fortsatt trevlig sommar !
Skickade in 2009-06-07 man börjar bli lite sugen på tidingar å så. Men framför allt att stödja ett bra förening.
Kommentar