25% på Malawi på Akvarielagret..

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maltandis
    Användare
    • October 2003
    • 1567

25% på Malawi på Akvarielagret..

Hörde jag från en fisknörd. Han sa att det gällde för NCS-medlemmar tom söndag den 19 juli.
    Jag har inte sett det någonstans på detta eminenta forum, jag undrar om han skojar med mig.
    Är det någon annan som hört/sett det någonstans?
    Jocke
    Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Ursprungligen postat av maltandis
    Hörde jag från en fisknörd. Han sa att det gällde för NCS-medlemmar tom söndag den 19 juli.
    Jag har inte sett det någonstans på detta eminenta forum, jag undrar om han skojar med mig.
    Jocke
    Har Christer åkt utomlands på semester?

*näh, det var elakt..jag vet..*

Kommentar

• maltandis
      Användare
      • October 2003
      • 1567

Jag får väl åka dit och undersöka på lördag (första semesterdagen), de hade rätt mycket Malawi när jag var där senast. Vi 08or har ju fått det lite sämre sen Akvarieleasing ändrade sina öppettider för ngn vecka sen. Men lördagar har de ju öppet, kanske hinner med båda.

Jag får ju fisk från Gotland i morrn, ska bli riktigt kul (ler brett)
      Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

• cf.akvarielagret
        Användare
        • April 2002
        • 5028

Jocke
        Låter bra
        Då kör vi på det
        jag är Ateist
        men Gud talade till mig
        Gud är stor
        jag frågade hur stor ? inget svar
        han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• maltandis
          Användare
          • October 2003
          • 1567

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
          Låter bra
          Då kör vi på det
          Härligt, kommer i helgen. Helgen är räddad!

Kommentar

• maltandis
            Användare
            • October 2003
            • 1567

Ser att det är 39 butiker/handlare som ger oss medlemmar rabatt på fiskar. Det kanske finns fler som har något sommarerbjudande. (bra att veta var man ska åka på semestern).
            I de flesta butikerna har vi ciklidister 10% eller mer.
            Det är ju roligare att handla fisk än kläder på rea:-)
            Trevlig sommar!
            Senast redigerad av maltandis; 16 July 2009, 20:53.

Kommentar

• maltandis
              Användare
              • October 2003
              • 1567

Ni som besöker er närbutik, kan väl kolla med dom de har något specialerbjudande nu i sommar och plita ner det här under övrigt. Det kanske bara är stockholmarna som har sommarerbjudande för alla som besöker huvudstaden och är ciklidintresserad.
              Skönt med semester:-)

Kommentar

• cf.akvarielagret
                Användare
                • April 2002
                • 5028

Jocke
                Okej
                Jocke du hittade på 25% rabatt på Malawi...... jag godkännde
                intresset är svalt på sommaren och inte en människa frågade efter rabatt
                jag är Ateist
                men Gud talade till mig
                Gud är stor
                jag frågade hur stor ? inget svar
                han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• maltandis
                  Användare
                  • October 2003
                  • 1567

Konstigt, vi köper nog mera fisk på på sommaren/när man är ledig. Sen törs man ju inte låta ngn klant till granne mata firrarna. Vi brukar dra till landet över ett par tre dagar och sen hem och mata och kika hur de mår. Har man bara vuxna och inte en massa yngel kan man ju hoppa över en vecka utan problem (får låtsas att alla tuggar).
                  Det finns kanske fler som är påhittiga och kan få handlarna att ge oss medlemmar lite xtra sommarrabatt. Det är väl bra om det kommer in lite nytt fräscht efter semestern, eftersom det är då de flesta vill köpa fisk (förrutom en del nördar som handlar när som helst)

Det kanske är så att de inte vill ha någon rabatt utan vill betala fullt för den kunskap ni har.

Kommentar

Arbetssätt...